Začátkem nového týdne se objevily první recenze Dragon Age: The Veliguard, které do velké míry odkryly, co dlouhé roky vznikalo pod rukama vývojářů v BioWare. Jak ale příznivci her tohoto studia dobře vědí, vedle pokračování oblíbené a i napočtvrté převážně pozitivně hodnocené fantasy série vzniká také nový Mass Effect. A se vší úctou k Dragon Age, příběhu a postavám, osobně mám pocit, že Mass Effect má mezi fanoušky ještě o fous větší kredit a jeho pokračování po rozporuplné Andromedě s napětím očekává opravdu velká skupina milovníků RPG. Dalo se proto čekat, že se po vydání recenzí Dragon Age: Veliguard objeví dotazy, jak je na tom nový Mass Effect a vedoucí vývoje Mike Gamble na některé z dotazů odpověděl na Twitteru.
Lots of people asking me about Mass Effect now that Veilguard reviews are out, and Oct 31 is close.
Both are from the studio, but Mass Effect is Mass Effect. How you bring a Sci Fi RPG to life is different than other genres or IPs…and has to have different kinds of love.
— Michael Gamble (@GambleMike) October 28, 2024
Jedna z otázek, která se v dotazech od fanoušků opakovala hned několikrát, směřovala k celkovému pojetí nového Mass Effectu. Pokud jste totiž nikdy nehráli Dragon Age, patrně nevíte, že se hra na mnoha místech nebere příliš vážně a sklouzává až k absurdní komedii, nic takového ale prý od Mass Effectu čekat nemáme. Jak Gamble uvedl v několika příspěvcích, Mass Effect je Mass Effect a přivést takový titul k životu prý vyžaduje speciální péči. „Mass Effect si i nadále zachová dospělý ráz původní trilogie,“ uvedl pak Gamble konkrétně a doplnil, že to samozřejmě nevylučuje humorné scény. Do nich se ale podle vedoucího vývoje i nadále dostávají postavy, které jsou napsány vážně a nemělo by to z nich automaticky dělat komedianty.
Atmosféru hry by pak mělo podtrhnout i grafické zpracování, v rámci kterého se prý vývojáři nebudou uchylovat k žádným pokusům o vizuální stylizaci postav. Jeden z fanoušků s odkazem na nový Dragon Age mluvil o tom, že hra prošla „pixarizací“, Gamble ale vyvrátil, že by tomu tak mělo být u Mass Effectu. „Nevím, jestli úplně souhlasím s tou pixarizací, ale Mass Effect je fotorealistický a zůstane takový, dokud jeho vývoj povedu já,“ utnul spekulace Gamble. Stále ale platí, že je hra teprve na začátku svého vývojového cyklu a aktivně se na ní začalo pracovat teprve loni na podzim. Odhady, že se nového vesmírného dobrodružství můžeme dočkat až za několik dalších let.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
těším se jak dragon age soyguard propadne a zase bude obrovské woke copium novinářské úderky, tento rok těch woke failíků bylo nějak hodně ajajajaj, propaganda se zadrhla.
Ale je pravda, že do Mass Effectu sa niečo také už nehodí. Pokiaľ nechcú z toho robiť Strážcov Galaxie. Ja len držím palce, aby im to vyšlo rovnako, ako s DA 4.