branding
Fallout Shelter, Bethesda Softworks, Bethesda vydá Fallout Shelter na automobilech Tesla

Bethesda vydá Fallout Shelter na automobilech Tesla

Todd Howard a Elon Musk spolupracují i na Starfield, které těží ze zkušeností SpaceX

16. 6. 2019
Název: Fallout Shelter Vývojář: , Vydavatel: Platformy: , , , , , Žánr: Datum vydání: 14. 6. 2015

Během E3 došlo na jedno netradiční setkání dvou osobností z odlišných odvětví lidské činnosti – Todda Howarda a Elona Muska. Témata, na která tito muži narazili, byla různorodá, některá z nich by ale hráče zajímat určitě mohla.

Rozhovor vedl kanadský moderátor Geoff Keighley a mohli jsme se díky tomu dozvědět, že chytré automobily Tesla brzy obdrží další videohru. Po klasikách od Atari a po Cuphead na automobily Tesla zamíří ještě postapokalyptický Fallout Shelter. Ovšem pro hraní je podmínkou mít vůz zaparkovaný, jak jinak. Vedle toho v rozhovoru samozřejmě nesměl chybět vtip o možnosti dostat Skyrim na další z platforem, nicméně k tomu minimálně prozatím určitě nedojde. Snaha Bethesdy přitom není nejen ojedinělá, ale ani neodůvodněná. V minulosti totiž sám Elon Musk na Twitteru vývojáře vyzval, aby vývoj pro automobilovou platformu zvážili. Toto konkrétní spojení navíc není ani zcela nelogické, neboť Todd Howard sám vlastní Teslu a Elon Musk má rád videohry.


Druhým pozoruhodným odhalením vyplývajícím z rozhovoru jsou bližší informace o chystaném titulu Starfield. Ten má být postaven na současné realitě a má jít o titul pojednávající o průzkumu vesmíru. A aby si Bethesda jen tak něco nevymýšlela, tak sám Todd Howard již loni navštívil prostory společnosti SpaceX a nasál informace a dojmy. Howard na základě svých návštěv svůj dojem ze společnosti vtipně popisuje jako mix Avengers a národní kosmické agentury NASA.

Výsledkem je snaha o titul, který samozřejmě má být v jádru zábavnou hrou, ale zároveň má představovat autentický zážitek z průzkumu vesmíru. To má za následek to, že vývojáři při tvorbě tohoto sci-fi RPG například přemýšlejí nad skutečnými i teoretickými palivy upotřebitelnými pro vesmírné koráby, zvažují reálné implementace toho, jakým způsobem funguje gravitace i fyzika ve vesmíru (že bychom se konečně dočkali realisticky zpracovaných explozí ve vakuu?) a další prvky. Zároveň to ale má být stále zapracováno do podoby zábavné videohry a onen realismus nemá být nikdy na škodu.

Ve chvílích, kdy se v rozhovoru stáčela řeč na Starfield, zafungoval Geoff Keighley jako zkušený moderátor a snažil se získat další cenné detaily. Díky tomu víme například to, že hra se má odehrávat v pionýrských dobách vesmírného průzkumu. To mimo jiné znamená, že úplně každý výlet mimo hranici atmosféry může být životu nebezpečný. Howard nadále cestování vesmírem ve hře přirovnává k létání ve 40. letech. Bylo to nebezpečné, ale lidé do toho stejně šli.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru