branding
Starfield, Bethesda Softworks, Pete Hines se omluvil, že Starfield nebude na PlayStationu

Bethesda ukázala další střípky ze Starfieldu

V porovnání s The Elder Scrolls půjde o komornější záležitost. I přes to ale nabídne velké momenty

Zdroj: Microsoft
1. 12. 2021
Název: Starfield Vývojář: Vydavatel: Platformy: , Žánr: Datum vydání: 6. 9. 2023

Vývojáři z Bethesdy sdíleli další video, které věnovali připravované sci-fi akci Starfield. Ačkoliv jsme už v létě mohli sledovat první trailer a v dalších měsících nás Bethesda zásobila detaily o herním světě či sadou nových artworků, novými informacemi rozhodně nepohrdneme. Nové video není typickým vývojářským deníčkem, jako spíše rozjímáním Todda Howarda, ředitelky studia Angely Browder a art directora Matta Carofana nad tím, co pro ně znamená vyvíjet hry právě v Bethesdě. Po filosofickém úvodu, zabývajícím se významem videoher, ale přeci jen vývojářské trio přejde ke konkrétnějším informacím, z nichž se například dozvídáme, že Starfield bude v porovnání se sérií The Elder Scrolls komornější záležitostí.

Todd Howard zopakoval, že nápad na Starfield přišel už v době vývoje Morrowindu. Jak už zaznělo dříve, studio si chtělo po fantasy hrách trochu odpočinout a jako první byl na seznamu Fallout. V té době již rozběhnutá série dvou her, na kterou Bethesda v roce 2008 navázala třetím dílem. Hned na druhém místě tohoto seznamu pak byl podle Howarda tajemný sci-fi titul, který se nyní zhmotňuje v podobě Starfieldu. Podle slov vývojářů nemají hráči čekat Skyrim ve vesmíru, na druhou stranu se ale nemají obávat toho, že by Starfield nepodtrhl DNA Bethesdy.

Stejně jako u ostatních RPG tohoto studia, také ve Starfieldu bude hrát velkou roli průzkum, včetně možnosti uchopit jednotlivé předměty a pořádně si je prohlédnout. Nejen na těchto místech pak mají hráči pocítit, že se vývojáři tentokrát víc drží vědy a faktů, což u fantasy titulů není třeba. Ve Starfieldu byste proto měli narazit na realisticky vypadající prostředí, ale s největší pravděpodobností i společnost nebo situace, kterých bude hlavní hrdina účasten. Kvalita hry v tomto ohledu má podle ředitelky studia zrcadlit i skutečnost, že se jednotliví členové týmu zajímají o různé věci a vlastní vědomosti přenáší do hry. Někdo se prý zajímá o robotiku, další o inženýrství a výsledkem má být nejen kvalitní titul, ale také neustálá kontrola, zda si vývojáři nevymýšlí až příliš.

magické chvíle ale nakonec Bethesda hráče nepřipraví a ne vše bude pevně ukotveno v pravidlech vědy. Todd Howard naznačil, že ve Starfieldu zažijeme minimálně dva velmi silné momenty, díky kterým se hry od Bethesdy zase posunou o kus dál. Vychází to i z toho, že se v porovnání se zmiňovaným Skyrimem mnohé změnilo, hráči mají vyšší očekávání a vývojáři před sebou mnohem více práce, aby jej dokázali naplnit. Připomínáme že, Starfield má vyjít 11. 11. 2022 a zatím se s ním počítá pouze pro PC a Xbox.

Nahlásit chybu v článku

3

Napsat komentář

Další články
Nahoru