Ve čtvrtek 17. dubna dojde na vydání hry Indiana Jones and the Great Circle na PlayStationu 5. V této souvislosti se skoro může zdát, že zamrzlo peklo, ale vskutku – na blogu PlayStationu se objevil článek od vedoucí obsahu v Bethesdě Anne Lewis, který seznamuje hráče se všemi specifickými, převážně technickými vlastnostmi původní exkluzivity pro Xbox a PC na konzoli od Sony. A nutno podotknout, že Indy na PS5 rozhodně nebude strádat.
V první řadě je tu trailer, který v rychlém střihu podtrhuje, kde bude verze pro PS5 nejsilnější. Není překvapením, že hned v úvodu láká Bethesda na vylepšení pro PlayStation 5 Pro, Anne Lewis ale v textu článku není zcela konkrétní. Jen obecně uvádí, že si hráči na vylepšené verzi konzole PS5 užijí nativního rozlišení 4K, efektů ray-tracingu a stabilního vysokého frameratu, na přesná čísla si ale zřejmě musíme počkat.
Týká se to ale i výkonu na základním modelu konzole, kde bude rovněž využitý ray-tracing, dá se však samozřejmě očekávat, že rozlišení bude nižší. Bethesda se nicméně chlubí tím, že si hra skvěle rozumí s SSD konzole, což se má projevit nejen na rychlejších načítacích časech, ale také na možnosti hrát ve „stabilních 60 fps“ v „high quality rozlišení“. Bez ohledu na to, na kterém modelu konzole ale budete hrát, můžete se spolehnout na plné zapojení ovladače DualSense, včetně světelného ukazatele nepřátel či zdraví. Hra bude rovněž umět zpracovat prostorový zvuk a Bethesda slibuje i podporu stále obecně nepříliš využívané funkce Game Help s tipy a radami v konkrétních situacích přímo od hráčů.