branding
Halo Infinite, Microsoft Studios, Autoři vysvětlují, proč na Gamescomu neukázali kampaň Halo

Autoři vysvětlují, proč na GC neukázali kampaň Halo

Fanoušci víc než rok čekají na pořádnou ukázku ze singlu. Vývojáři se nechtějí rozptylovat

Zdroj: Microsoft
30. 8. 2021
Název: Halo Infinite Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 8. 12. 2021

I nás během Gamescomu zaujalo, jak sporadická byla účast Halo Infinite. Jistě, o rok odložená akce se ukázala a dozvěděli jsme se to nejdůležitější, tedy datum vydání, které připadá na 8. prosince. Ale samotná hra se prezentovala jen filmově laděným trailerem, přičemž právě podoba kampaně byla fanouškům trnem v oku. Poslední upoutávka zaměřená na příběh a jeho podobu vyšla loni v červenci. Od té doby se autoři ze studia 343 Industries soustředili především na demonstraci multiplayeru.

Bezprostředně po skončení veletrhu se tak vyrojily otázky, proč vývojáři kampaň neprezentovali. Cinematický úvod k první sezóně multiplayeru fanoušky zřejmě neurazil, ale gameplay ze singlu by potěšil víc. Joseph Staten v příspěvku na oficiálním blogu napsal, že si kritiky všiml a rozhodl se absenci vysvětlit. Autoři se v tuto chvíli plně soustředí na dokončování hry a opravu všech chyb tak, aby se kampaň hrála skvěle na všech platformách od starého Xboxu One až po nejnovější nabušená PC. A to je podle něj náročný úkol i pro tak velký a zkušený tým.

Autoři jsou podle Statena v kritické fázi vývoje a je pro ně extrémně důležité, aby se vyhnuli jakýmkoli rozptýlením. Mají se soustředit jen na to nejdůležitější. A proto se jednoduše nemohou věnovat přípravě trailerů nebo gameplay demoverzí. Odčerpají totiž obrovské množství času a sil. Přesto Joseph Staten ujišťuje, že kampaň je skvělá, hraje ji už poněkolikáté a pokaždé objeví něco nového. Jinými slovy ujišťuje, že její absence nevěstí žádné potíže.

Někteří fanoušci mají obavy

Můžeme jen doufat, že má pravdu. Důvody, proč jsou fanoušci po dlouhé pauza na kampaň zvědaví, nemá smysl rozebírat. Příčinou určitých pochybností byla i skutečnost, že Halo Infinite, bude i přes roční odklad při uvedení postrádat některé funkce, které komunita považovala za samozřejmé – například možnost hrát kampaň v kooperaci nebo editační nástroj The Forge. Oboje dorazí později. Nadále platí slib, že kompetitivní multiplayeru bude free-to-play.

Nebyli by to hráči, aby i tak neměli o slovech autorů jisté pochyby. I když není sporu o tom, že příprava každého videa nebo ukázky zabere velké množství času, někteří fanoušci pochybují o tom, že by se v Microsoftu nenašlo dost sil na to, aby tak klíčový prvek někdo po dlouhé době konečně ukázal. Zvlášť když do vydání zbývá jen pár měsíců. Poukazují i na to, že na jiné věci se čas najde. Třeba novou mapu Icebox pro Halo 3.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru