O víkendu 19. a 20. října bude výstavní hala Manchester Central hostit letošní ročník Citizenconu. Tradiční setkání fanoušků hry Star Citizen a studia Cloud Imperium Games se ale v letošním roce neobejde bez zvýšeného úsilí vývojářů, kteří dostali prostřednictvím včerejší zprávy od vedení nařízený 7denní pracovní týden. S obsahem e-mailu, který byl určen pouze zaměstnancům, byl nicméně obeznámen insider Tom Henderson a na stránkách svého magazínu Insider Gaming přináší několik detailů. V první řadě je nutné podtrhnout, že i přes víkendy budou lidé z jednotlivých poboček pracovat jen do zahájení Citizenconu, důvodem pak je dokončení patche 3.24.2 pro Star Citizen, ale hlavně zkompletování dema příběhové odbočky Squadron 42, které bude na akci prezentováno.
Star Citizen Developer Cloud Imperium Games Imposes 7-Day Work Week Ahead of Citizenconhttps://t.co/AMaB4AcJGf
— Tom Henderson (@_Tom_Henderson_) October 2, 2024
Společnost podle informací z e-mailu potřebuje v nadcházejících dnech zvýšit celkové úsilí a zajistit co nejlepší zážitek pro komunitu hráčů, která se připravuje na svou cestu do Manchesteru. „To znamená, že pro nadcházející dva víkendy nařizujeme všem, kdo připravují věci pro Citizencon, nutnost pracovat,“ stojí podle Insider Gamingu v e-mailu. Dále zpráva od vedení vymezuje, že všichni zaměstnanci musí být v práci i v pátek 4. a 11. října, bez ohledu na to, že pátky jsou v Cloud Imperium Games tradičně považovány za dny, kdy je možné pracovat z domu. Pro víkendové dny pak platí, že společnost zajistí všem zaměstnancům snídani i oběd a za odpracované dny bude možné vybrat náhradní volno po Citizenconu. Zároveň pak všichni zaměstnanci dostanou volno v pondělí 21. října po Citizenconu na zotavenou.
Jak uvádí Tom Henderson, obratem vyslal směrem ke Cloud Imperium žádost o komentář, ten ale nad rámec potvrzení, že je obsah e-mailu skutečný, nedostal. Naopak insider poukazuje na to, že pouhých 11 minut poté, kdy odeslal do CIG svůj e-mail, měli zaměstnanci dostat od vedení další zprávu s velkým poděkováním a onou informací o volném pondělku 21. října. „To, doufejme, zajistí oddych pro všechny, aby si mohli po dlouhém víkendu na Citizenconu odpočinout,“ stálo v nové zprávě. Na závěr jen připomínáme, že Star Citizen je ve vývoji od roku 2011 a po úspěšné kampani na Kickstarteru, kde vývojáři z Cloud Imperium Games získali přes 2 miliony dolarů, pokračuje crowdfundingová kampaň na oficiálních stránkách hry. K dnešnímu datu už studio Cloud Imperium Games vybralo od 5,3 milionů podporovatelů 726 milionů dolarů. Jen pro zajímavost, za posledních sedm měsíců činil průměrný měsíční přírůstek financí kolem 7 milionů dolarů.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Tak samozrejme ze jde o fyzikalni zakony, prostudujte si co znamena slovo latence v implementaci sitove infrastruktury od HW az k samotne hre jak na strane serveru, tak az ke klientovi.
Oprava: To byla špatně vložená reakce na Jezis_Kristus.
Ale abych jen nesvinil diskuzi OT příspěvky. Líbila by se ti ta hra, pokud by tvůrci nezvolili poněkud podivný model jejího financování?
Hrdá „nesvéprávná ovečka“
To jsou kecy ze sjezdu KSČ 🙂
Jediné úsilí, které mají je obírat své nesvéprávné ovečky.
Pokud by lidé nebyli nesvéprávné ovečky, CSC by už dávno zavřelo krám. Podnikání CSC ani není v šedé zóně, když budeš vyžadovat plná práva skrz naší legislativu vázanou na EU, dostaneš vrácené všechny peníze, které jsi CSC kdy poslal. Akorát to nikdo nebude řešit jako celek, minimálně do doby, než celá ta šou neblaze skončí.
Já to občas sleduju, protože mi to celé přijde vtipný. Jak hovadiny, které vypouští CSC v podobě neexistujících technologií. Teď letí třeba něco co se jmenuje server meshing a co nikdy nemůže fungovat 🙂 Tak i pomatence, kteří pobíhají po internetu a zaníceně v dané věci vidí spásu pro celý herní průmysl. Mimo jiné to vyžadují i v jiných hrách 🙂
Proč server meshing nemůže fungovat? – prosím vysvětli.. Jinak to jsou jen plané kecy, ktere jsou součástí (tvého) cirkusu
A trochu mi přijde, že nenávistnou křeč cítím z tvého postu.. Nejdi ty taky trochu nesvéprávná pomatená ovečka? – akorát na druhé straně barikády? 🤔
Server meshing nemůže ve Star Citizenu fungovat kvůli latencím, synchronizaci a kvůli celé té mezivrstvě, která vše komplikuje a přidává další porci zátěže. V té hře nefunguje fyzika ani normálně. Vlastně tam nefunguje skoro nic.
Tyhle účelové lži ohledně technologií se nazývají technobabble. Je to směs divných marketingových floskulí, technických termínů a falešných nadějí, které přerůstají až do nějakých esoterických blábolů a vizí. Roberts to používá ke konsolidaci oveček a nahánění nových. Jednoduše slíbíš totální nesmysl, který odporuje fyzikálním a dalším zákonů, ale to nevadí, protože se najde dostatek naivních jedinců, kteří tomu věří a navíc je to baví.
> A trochu mi přijde, že nenávistnou křeč cítím z tvého postu.. Nejdi ty taky trochu nesvéprávná pomatená ovečka? – akorát na druhé straně barikády? 🤔
Jo? Já bych, řekl, že to jen účelový kec, abys mě shodil, zatímco argumentů máš přesně 0? 🙂
Ale nemůžu si pomoct, ale úplně nejvíc mě zaujalo přirovnávat latenci a synchronizaci k fyzikálním zákonům. Vysvětlil byste mi prosím jak fyzikální zákony fungují ve spojitosti s latencí a synchronizací? Rád bych se obohatil o nové informace, které doposud jsem asi nikdy neviděl, neslyšel a nejspíš by to měli i vyučovat na programátorské škole i základní škole k fyzice. To by jistě pak odpovědělo mnoho otázek ohledně této spojitosti 🙂
Jinak ten konkurz k vesmírným lidem vám přeji. Sám jsem účastníkem jedním z nich, kteří nenašli spojitost mezi tím, co jste zde tvrdil.
Poslední updaty? Ano, jistě. Poslední a připravované updaty, totiž zvrátí příšerný stav hry a bude to bomba! 😀 „It just works!“
Mezitím se můžeš podívat na veselé obrázky – https://imgur.com/a/star-citizen-squadron-42-quotes-by-cig-P9PZSNw
Hardware překvapivě funguje na základě fyzikálních zákonů a ne na lžích Chrise Robertse. Co třeba trochu přemýšlet?
Díky latencím je velmi omezený čas na synchronizaci, jak co se týče běhu programu přímo na severu tak i komunkace klient/server (desítky až stovky ms). Potřebuješ, aby hra dávala nějaký smysl a regovala na hráčovi vstupy. Když tam dáš mezivrstvu v podobě server meshingu, bude to co? – Bude to daleko horší, vole 😀
Stačí připomenout, že fyzikální simulace ve hře nefunguje správně ani bez toho server meshingu.
A ta vaše “mezivrstva“ je u všech her. Má ji i Mortal Kombat třeba. Jsem si jistý, že jsem nejspíš převrátil váš život naruby touto informací, že v latence není něco, co si vložíte do PC jako komponent. Stejně jako synchronizaci, ale to vůbec nevadí. Rád obohatím kolegu o nové informace <3
Mimo to. Server Meshing jako samotný nápad není původně od CIG. Ti jen ho obohacují a vylepšují pro svůj Engine. Například hra Mortal Online 2 od Indie studia už Server Meshing má od roku 2022. Ale jistě to jsou taky jen lži.
Doporučju prvně si termíny ověřit. Základní termíny jako latence. Která opravdu není hardware, který si dáváte do PC. Software a Hardware. Taky doporučuju zkontrolovat rozdíl. Je fakt nepatrný až skoro přehlédnutelný! 😀
Každopádně argumenty, co předkládáte jsou zvláštní a spíš mě pobaví. Stav hry nepochybuji a neříkám ,že by byl úplně perfektní. Ale ještě jsem asi nepotkal kohokoliv a neslyšel i od týmu CIG, že by i oni sami to tvrdili. Ale to je zase jiný příběh.
Až budu příště skládat nový PC s RTX 50xx budu muset zvážit i nový hardware, co do něj vložím jako latenci a synchronizaci. Snad MSI nebo Asus příjdou s novým modelem, co by latenci dostal na ty stovky jak vy říkáte 😀
Softwarová synchronizace se následně snaží problémy vzniklé latencemi nějak řešit, aby hra byla alespoň trochu hratelná. Jestli jsi zvládnul základní školu, mohl bys to pochopit. Tak to ještě zkus.
Opět ne, něco jako server meshing není u všech her, je to akorát u některých multiplayerovek, kde je nějak rozkouskovaný svět na větší části. U FPS her nebo v něčem podobném Star Citizenu se to vůbec nepoužívá, protože to není na komplexní fyzikální simulaci a přenos velkých objemů dat. Nikdy to nesynchronizuješ. V MMORPG je celkem jedno jestli něco trvá 500 – 3000 ms. V FPS ne. Opět asi už potřetí zopakuju, že nejsou schopní ani dát dohromady fyziku, že tvoje raketa při dokování nezačne propadávat objekty a dělat další psí kusy. Tohle je jednoduše naprostá hovadina.
Navíc to je různě nakombinované s dalšími nesplnitelnými vizemi typu, že exploduje raketa a ty uvidíš jak letí hrnek s kafem, který jsi měl postavený na stole- vesmírem, bude to hrozně kulervoucí. Z hlediska hratelnosti to je irelevantní a akorát to zní směšně. Co se týče designu to je tragédie, protože to přes síť neprotlačíš. Na limity se dostaneš už jen střelbou, kdy tam jsou stovky projektilů.
Chris Roberts server meshing slibuje několik let, stejně jako další hromadu vybájených blbostí. Kde to všechno je? Jednoduše nikde.
O tom, co se slíbilo souhlasím. Je slíbeno mnoho věcí a stále je ve hře nevidíme! Nejspíš právě proto se teď soustředí na to technologii Server Mashingu posunout na (vašimi slovy) “kulervoucí“ úroveň. Fyzika ve hře je normálně funkční. Doporučuju si něco prohlédnout přímo z Youtube. Lidi to tam krásně ukazují. Nejspíš by bylo dobré aspoň zkusit se podívat než být jedna z “oveček“ co v životě to ani neviděla. RothWelden k tomu dělá taky dobré video.
Mimo to ani netvrdím, že to má být bůh ví jak skvělé, jen vaše argumenty jsou docela patetické. Server Mashing má momentálně testování a s každým testem je lepší a lepší. A co se týče latence, tak ta funguje zcela v pohodě. I přes server Mashing (Nutno dodat, že prozatím! Finální výsledek není a tak nebudu konstatovat něco, co není finální produkt.), který vy jste jaksi ani nezhlídnul a nepodíval se na výsledky. Narozdíl od vás se držím aspoň faktů. A základní školu jsem vychodil no… Naučili mě v ní třeba slušnému chování, ale to nevadí…
A ano. Takhle latence opravdu funguje. Ale to co vy jste zde popisoval předtím byla asi nějaká psina? Netuším… Každopádně latence hlavně i značí komunikaci mezi serverem co to zpracovává a uživatelem (Hráčem). Momentálně je latence se Server Meshingem na úrovni desítek ms. Jak by mělo být obvyklé. Ne stovky, co jste zmiňoval předtím. Z toho co jste napsal jde vidět, že jste to skoro jen zkopíroval z internetu, ale to stejně nevadí. Aspoň jste se něco přiučil nového <3
Každopádně už nemá cenu tohle vypisovat 😀 Nejlepší bude počkat na výsledek 🙂 Verze Star Citizenu 4.0. Tam má být Server Meshing v plné parádě. Pokud jim tohle vyjde, tak moc rád si vzpomenu na to kdo z nás je tu ''Nepřející Tomáš'' či vašimi slovy. Ovce. Takže Béé a do výsledku Naschlééé.
Od začátku popisuju stále to samé, problém asi bude někde jinde.
> Momentálně je latence se Server Meshingem na úrovni desítek ms. Jak by mělo být obvyklé. Ne stovky, co jste zmiňoval předtím
Nikde jsem nepsal, že server meshing v SC bude mít stovky ms. Stovky ms jsou řády, ve kterých to funguje a dá se to synchronizovat, stačí se podívat na ty MMORPG. To je celá pointa už od začátku.
Jo a tady máš záběry z testu https://www.youtube.com/watch?v=8_8bdC7rS4o 🙂
> Z toho co jste napsal jde vidět, že jste to skoro jen zkopíroval z internetu, ale to stejně nevadí. Aspoň jste se něco přiučil nového Každopádně už nemá cenu tohle vypisovat 😀 Nejlepší bude počkat na výsledek 🙂 Verze Star Citizenu 4.0. Tam má být Server Meshing v plné parádě.
Ano, stejně jako vše ostatní – https://imgur.com/a/star-citizen-squadron-42-quotes-by-cig-P9PZSNw 😀
Od začátku popisuju stále to samé, problém asi bude někde jinde.
> Momentálně je latence se Server Meshingem na úrovni desítek ms. Jak by mělo být obvyklé. Ne stovky, co jste zmiňoval předtím
Nikde jsem nepsal, že server meshing v SC bude mít stovky ms. Stovky ms jsou řády, ve kterých to funguje a dá se to synchronizovat, stačí se podívat na ty MMORPG. To je celá pointa už od začátku.
Jo a tady máš záběry z testu 8_8bdC7rS4o (nejde dát link)
> Z toho co jste napsal jde vidět, že jste to skoro jen zkopíroval z internetu, ale to stejně nevadí. Aspoň jste se něco přiučil nového Každopádně už nemá cenu tohle vypisovat 😀 Nejlepší bude počkat na výsledek 🙂 Verze Star Citizenu 4.0. Tam má být Server Meshing v plné parádě.
Ano, stejně jako vše ostatní, stačí se podívat na odkaz s obrázky co jsem dával výše.
..
Mimochodem tyhle wordpress diskuse jsou hrozně nepřehledý.