Na začátku tohoto týdne se začaly objevovat zprávy, že studio Ballistic Moon, kterému byl svěřen vývoj remaku hry Until Dawn od vývojářů ze Supermassive Games, postihlo propouštění. Zpráva stála v kontrastu s tím, že remake filmově laděné adventury ještě ani nevyšel, neznali jsme však žádné bližší detaily a britské studio v té chvíli spekulace nijak nekomentovalo. Stalo se tak až o den později prostřednictvím připraveného vyjádření, v němž Ballistic Moon propouštění potvrzuje, ale současně také nenaznačuje, že by situace měla být jakkoliv problematická pro chystanou hru.
„V době, kdy herní odvětví nadále čelí komplexním výzvám, i my v Ballistic Moon musíme čelit tvrdé realitě,“ uvádí studio své prohlášení zveřejněné na síti LinkedIn. Dále potvrzuje, že ačkoliv šlo o těžké rozhodnutí, které bylo učiněno s těžkým srdcem, došlo prý na výrazné zeštíhlení studia pro zajištění budoucí existence. „Přichází po vývoji Unitl Dawn pro PS5 a PC,“ doplňují zástupci Ballistic Moon a dávají tím na srozuměnou, že veškeré práce na hře, která dorazí 4. října, už byly s největší pravděpodobností dokončeny.
„Chceme vyjádřit upřímný vděk všem členům našeho týmu za tvrdou práci, odhodlání a závazek vůči Ballistic Moon. Rozloučit se s tak talentovanou a vášnivou skupinou lidí je nesmírně obtížné,“ píše se v prohlášení dál. Vedení se pak omlouvá za nepříjemnosti, které dopadly nejen na propuštěné zaměstnance, ale také jejich rodiny, je nicméně odhodlané kráčet po nastavené cestě a zajistit, že v budoucnu bude Ballistic Moon připraveno reagovat na další příležitosti a spolupráce. V samém závěru pak autoři remaku Until Dawn slibují, že budou titul po vydání podporovat, na tomto místě je ale s největší pravděpodobností myšlena jen podpora technického rázu, kdyby bylo nutné opravit některé z objevených chyb.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Rozpustil bych je všechny.