branding
Hobo: Tough Life, Perun Creative, Autoři Hobo: Tough Life spustili vlastní vzdělávací akci

Autoři Hobo: Tough Life spustili vlastní vzdělávací akci

Perun Creative chtějí pozdvihnout herní průmysl v Moravskoslezském a Olomouckém kraji

Zdroj: koláž/Vortex
6. 10. 2021
Název: Hobo: Tough Life Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , Žánr: , Datum vydání: 13. 4. 2021

Studio Perun Creative má na kontě netradiční “simulátor bezdomovce” v podobě survival RPG Hobo: Tough Life. Nyní se jeho autoři pustili do neméně náročného úkolu. Řeč však nebude o další hře, ale vzdělávací iniciativě Perun Academy, jejímž smyslem je rozvoj herního průmyslu v jejich regionu. “Jde o naši invenci rozvinout herní průmysl v Moravskoslezském kraji a v Olomouckém kraji,” prozradil Vortexu Jan Polach ze studia Perun Creative.

Cílem autorů je dostat se do pěti let na úroveň Prahy a Brna. “První vlaštovkou je série přednášek na VŠB-TUO, kde se budeme bavit o tom, jak vznikl Hobo, jaké jsme měli problémy a rady s produkční částí vývoje hry,” popsal Jan Polach. Tyto přednášky mají být spíše technického rázu, protože se jedná o technickou vysokou školu. “Zároveň nabízíme i možnost konzultace jiných projektů a na konci této série přednášek chceme dát jednorázovou odměnu až 100 tisíc korun pro nějaký smysluplný projekt či projekty,” dodal.

„Stručně a jednoduše, nebaví nás vymlouvat se na nedostatek lidí, ale chceme udělat gamedev podhoubí tady v našich končinách. A nikdo jiný to za nás neudělá.“

Studio chce nabídnout také možnost dlouhodobé spolupráce a financování. “Dále plánujeme i spolupráci se středními školami, jinými univerzitami, game jamy a konferencemi. V řešení je i edukativní zastoupení Unity spolu s certifikačním programem,” naznačil Jan Polach možnou budoucnost. Autoři si vytyčili několik cílů, kterých by rádi dosáhli. Chtějí například vycvičit a najít si potenciální kolegy, aby podle nich nemuseli schopní lidé jezdit za prací do Brna či do Prahy. Přejí si ale také najít tým lidí, kteří vytvoří svůj vlastní projekt.

“Stručně a jednoduše, nebaví nás vymlouvat se na nedostatek lidí, ale chceme udělat gamedev podhoubí tady v našich končinách. A nikdo jiný to za nás neudělá,” dodal Jan Polach. Na první přednášku už se můžete podívat na YouTube. Uskutečnila se včera a vedli ji právě programátor Jan Polach a vedoucí programátor Jiří Vašica. Šlo o představení projektu a studia Perun Creative. Další připadá na 26. října a zaměří se na přerod z “garážovky” v prosperující firmu. Na videoherní grafiku se zaměří třetí přednáška, která se uskuteční 30. listopadu. Nástrojům a GUI se bude věnovat přednáška v polovině prosince. Jejich seznam a přesný obsah najdete na webu studia.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru