branding
Assassin’s Creed Shadows (Red), Ubisoft, Podívejte se na trailer z Assassin’s Creed Shadows

AC Shadows chce internet a má mapu jako Origins

Na hře dělá celkem 16 studií Ubisoftu. Synchronizace bude fungovat jinak než dřív

Zdroj: Ubisoft
16. 5. 2024
Název: Assassin’s Creed Shadows (Red) Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , Žánr: Datum vydání: 14. 2. 2025

Ačkoli jsme už ve středu přinesli řadu podrobností o Assassin’s Creed Shadows v naší rozsáhlé novince, další hodiny přinesly víc detailů a zjištění, k nimž se teď alespoň telegraficky vrátíme. Podíváme se na instalaci, mapu, synchronizaci nebo studia zapojená do vývoje hry.

Fyzická verze hry bude vyžadovat při instalaci připojení k internetu. Upozorňuje na to nápis na krabičce (via VGC). Jedná se o stejný požadavek jako v případě titulů Avatar: Frontiers of Pandora a Star Wars Outlaws. Zřejmě nebude možné hrát bez Day 1 patche. Ačkoli v současnosti to pro většinu lidí nebude asi představovat překážku, objevují se znovu otázky, zda z toho nebude v budoucnu komplikace, pokud by jednou hra přišla o oficiální podporu.

Další novinka se týká mapy. Bylo upřesněno, že zdejší svět bude mít rozlohu přibližně jako Egypt v Assassin’s Creed Origins. V rozhovoru pro IGN to prozradil creative director Jonathan Dumont. Tedy žádný komornější svět na způsob loňského Mirage. Důvodem podle Dumonta je, že autoři chtěli, aby prostředí působilo realisticky a víc se blížilo skutečnosti.

Z oficiálního webu jsme se dozvěděli, že ačkoli vývoj vede tým Ubisoft Quebec, pomáhá mu 15 dalších studií: Ubisoft Belgrade, Ubisoft Bordeaux, Ubisoft Bucharest, Ubisoft Chengdu, Ubisoft Kyiv, Ubisoft Manila, Ubisoft Montpellier, Ubisoft Montreal, Ubisoft Odesa, Ubisoft Osaka, Ubisoft Pune, Ubisoft Shanghai, Ubisoft Singapore, Ubisoft Sofia a Ubisoft Tokyo. To je i na poměry Ubisoftu zřejmě rekordní číslo.

Shadows nabídne trochu jiný způsob slavné synchronizace, která patří k Assassinům od samého začátku. Samotná synchronizace zůstává, ale nedoprovází jí prý proslulé otáčení panoramatické kamery okolo hrdiny a automatické označení bodů zájmu. Hráči mají naopak prostředí aktivně zkoumat sami. Princip synchronizace se ale nezmění třeba ve smyslu odemykání fast travelu.

V Shadows nebudeme využívat žádného dravce jako v předchozích hrách, ale budeme mít k dispozici eagle vision. Většinu hlavních questů budou moci hráči splnit s libovolnou z postav, ale najdou se i takové, které jsou určené jen pro jednoho z hlavních hrdinů.

Nahlásit chybu v článku

9

Napsat komentář

Další články
Nahoru