Ačkoli jsme už ve středu přinesli řadu podrobností o Assassin’s Creed Shadows v naší rozsáhlé novince, další hodiny přinesly víc detailů a zjištění, k nimž se teď alespoň telegraficky vrátíme. Podíváme se na instalaci, mapu, synchronizaci nebo studia zapojená do vývoje hry.
Fyzická verze hry bude vyžadovat při instalaci připojení k internetu. Upozorňuje na to nápis na krabičce (via VGC). Jedná se o stejný požadavek jako v případě titulů Avatar: Frontiers of Pandora a Star Wars Outlaws. Zřejmě nebude možné hrát bez Day 1 patche. Ačkoli v současnosti to pro většinu lidí nebude asi představovat překážku, objevují se znovu otázky, zda z toho nebude v budoucnu komplikace, pokud by jednou hra přišla o oficiální podporu.
Další novinka se týká mapy. Bylo upřesněno, že zdejší svět bude mít rozlohu přibližně jako Egypt v Assassin’s Creed Origins. V rozhovoru pro IGN to prozradil creative director Jonathan Dumont. Tedy žádný komornější svět na způsob loňského Mirage. Důvodem podle Dumonta je, že autoři chtěli, aby prostředí působilo realisticky a víc se blížilo skutečnosti.
Z oficiálního webu jsme se dozvěděli, že ačkoli vývoj vede tým Ubisoft Quebec, pomáhá mu 15 dalších studií: Ubisoft Belgrade, Ubisoft Bordeaux, Ubisoft Bucharest, Ubisoft Chengdu, Ubisoft Kyiv, Ubisoft Manila, Ubisoft Montpellier, Ubisoft Montreal, Ubisoft Odesa, Ubisoft Osaka, Ubisoft Pune, Ubisoft Shanghai, Ubisoft Singapore, Ubisoft Sofia a Ubisoft Tokyo. To je i na poměry Ubisoftu zřejmě rekordní číslo.
Shadows nabídne trochu jiný způsob slavné synchronizace, která patří k Assassinům od samého začátku. Samotná synchronizace zůstává, ale nedoprovází jí prý proslulé otáčení panoramatické kamery okolo hrdiny a automatické označení bodů zájmu. Hráči mají naopak prostředí aktivně zkoumat sami. Princip synchronizace se ale nezmění třeba ve smyslu odemykání fast travelu.
V Shadows nebudeme využívat žádného dravce jako v předchozích hrách, ale budeme mít k dispozici eagle vision. Většinu hlavních questů budou moci hráči splnit s libovolnou z postav, ale najdou se i takové, které jsou určené jen pro jednoho z hlavních hrdinů.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Každopádně mě by ta hra minula tak či tak. AC sérii a Ubisoft celkově nepodporuji od doby, kdy zavedli mikro transakce v podobě prémiové měny do her, které jsou z naprosté většiny zaměřené primárně na singleplayer, přičemž multiplayer tam hraje jen hodně okrajovou roli.
Je zajímavé, že Ghost of Tsushima se dokázala obejít bez těchto praktik.
Ubisoft se ke svým fanouškům chová jak k dojným kravám, plus jim do obličeje ještě cpe svou politickou agendu.