branding
Ancestors: The Humankind Odyssey, Private Division, Ancestors od autora Assassina má 1,5 mil. prodaných kusů

Ancestors od autora Assassina má 1,5 mil. prodaných kusů

Studio Panache se připomíná. Na čem Patrice Désilets pracuje ale stále nevíme

Zdroj: Vortex
4. 4. 2023
Název: Ancestors: The Humankind Odyssey Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 27. 8. 2019

Vzpomenete si ještě na hru Ancestors: The Humankind Odyssey od studia Panache? Možná se vám v hlavě rozsvítí, když zmíníme jméno Patrice Désilets. Už? Ano, duchovní otec série Assassin’s Creed založil po svém odchodu z Ubisoftu vlastní studio, a ačkoliv už dlouhé roky mluvil o tom, že by chtěl pracovat na hře 1666: Amsterdam, pustil se s poměrně malým týmem do hry, v níž jste se snažili přežít dostatečně dlouho na to, abyste z kmene primátů udělali první lidské společenství. Nyní se Désiletsovo studio hlásí s informací, že zmiňovaná hra Ancestors překonala další prodejní úspěch a má na svém kontě už 1,5 milionu prodaných kusů.

„S nadšením vám oznamujeme, že Ancestors: The Humankind Odyssey dosáhlo na důležitý milník – prodali jsme celosvětově 1,5 milionů kusů,“ napsali vývojáři na sociální sítě. Přihodili také vzpomínku, že hra začala vznikat v týmu o pouhých sedmi lidech, ale Panache Digital Games se rozrostlo a dnes zaměstnává 50 vývojářů a neustále hledá další. Jen pro kontext doplňujeme, že předchozí milník v podobě prodeje 1 milionu kusů, pokořila hra v květnu 2021, tedy rok a osm měsíců od svého uvedení. Nepochybně tak jde pro Panache o velký úspěch a je samozřejmě otázkou, co bude dál.

Jak už jsme vás v uplynulých letech informovali, sám Patrice Désilets mluvil o tom, že už má v hlavě myšlenky na pokračování. Pořád se ale vracel ke své vysněné ďábelské hře 1666: Amsterdam, kterou by rád přivedl na světlo světa. Fakt, že se tým dlouhou dobu neozval, by dával tušit, že na něčem velkém a ambiciózním pracuje, faktem ovšem zůstává, že jednoduše nevíme, co mají lidé kolem charismatického vývojáře za lubem. Naposledy přijal pozvání k rozhovoru s redakcí magazínu Games Industry, ale přímo k aktuálně vyvíjenému projektu se řeč nestočila. Désilets nicméně zmínil Amsterdam a naznačil, že ačkoliv se hrou stále počítá, možná nakonec bude jiná, než jak se dříve prezentovalo.

„Víte, čeho se bojím? Aby se z toho nestal můj Don Quijote. Projekt, po kterém sahám celý svůj život, ale nikdy ho pevně nedržím v rukou,“ řekl Désilets trochu tajemně. Doplnil nicméně, že je jiným designérem, než jakým byl před lety, takže i hra bude jiná, a co je podstatné, prý se nebojí do ní pustit. Možná se tak už stalo, ale dokud sami zástupci studia neřeknou jinak, můžeme se pořád o 1666: Amsterdam bavit jen v rovině spekulací a přání. Každopádně vidět tak trochu jiný Assassin od někoho, kdo slavné sérii vdechnul život, by se nám opravdu zamlouvalo.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru