array(45) {
["_edit_lock"]=>
array(1) {
[0]=>
string(15) "1734006738:9383"
}
["_edit_last"]=>
array(1) {
[0]=>
string(4) "9383"
}
["onesignal_meta_box_present"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["onesignal_send_notification"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["onesignal_modify_title_and_content"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["onesignal_notification_custom_heading"]=>
array(1) {
[0]=>
NULL
}
["onesignal_notification_custom_content"]=>
array(1) {
[0]=>
NULL
}
["nadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_nadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b768e4aaf081"
}
["podnadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(91) "Pokud vás stresují volby v RPG, nový Assassin's Creed Shadows vyřeší všechno za vás"
}
["_podnadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b768e50af082"
}
["alternativni_vypis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_alternativni_vypis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5c87e33428d16"
}
["youtube"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_youtube"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b88296e59a70"
}
["sipka"]=>
array(1) {
[0]=>
string(6) "yellow"
}
["_sipka"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b8ef4780759d"
}
["seznam_rss"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "0"
}
["_seznam_rss"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5e00ae3f6f092"
}
["karta"]=>
array(1) {
[0]=>
string(5) "81067"
}
["_karta"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76921533353"
}
["recenzovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_recenzovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76931623120"
}
["skore"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_skore"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b7698f3f97ee"
}
["testovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_testovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b852d98f5dc9"
}
["plusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_plusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76966215002"
}
["minusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_minusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76968715004"
}
["hodnoceni"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_hodnoceni"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76987c0f80b"
}
["galerie"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_galerie"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76944bc8b60"
}
["galerie2"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_galerie2"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b88191610d51"
}
["galerie3"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_galerie3"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b88192210d52"
}
["boxy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_boxy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b853d1b80254"
}
["_thumbnail_id"]=>
array(1) {
[0]=>
string(6) "216750"
}
["_pageview_20241212"]=>
array(1) {
[0]=>
string(3) "616"
}
["response_body"]=>
array(1) {
[0]=>
string(337) "{"id":"bea9cb56-60a8-4e6f-9f4d-dc2dd8236efc","external_id":"848685ae-e2b9-7974-e1c7-d49a0a685390","warnings":["You must configure iOS notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to iOS users.","You must configure Android notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to Android users."]}"
}
["status"]=>
array(1) {
[0]=>
string(3) "200"
}
}
Vývojáři z Ubisoft Quebec, kteří dokončují Assassin’s Creed Shadows, vystoupili na Redditu v pásmu AMA – ask me anything – ve kterém tradičně odpovídali na dotazy fanoušků. S přihlédnutím k očekávání hry, ať už na ní pohlížíte jakkoliv, se sešlo opravdu velké množství dotazů, jak ovšem poukázal magazín PC Gamer, jedna z odpovědí je odhalením skutečné novinky. Protože si vývojáři sami uvědomují, že poslední díly série mohou být poměrně dlouhé a jejich herní doba se prodlužuje s tím, jak aktivně plníte vedlejší úkoly a otevíráte i boční linky navázané na doprovodné postavy, rozhodli se některým hráčům průchod AC Shadows ulehčit speciálním kanonickým módem, který zbaví kohokoliv stresu z nutnosti se „nějak“ rozhodnout.
Otázka, po které přišlo odhalení zmíněného režimu, se týkala délky hry. Fanoušek s přezdívkou Demetrius96 uvedl, že se už AC Shadows nemůže dočkat a zajímalo ho, jak si hra ve smyslu rozsahu povede v porovnání s Origins, Odyssey a Valhallou. Chtěl rovněž vědět, kolik dialogových možností mohou hráči očekávat specificky v porovnání s Odyssey, konkrétní odpovědi se ale podle očekávání nedočkal. Jeden z vývojářů nejdříve vysvětlil, že je velmi těžké délku odhadnout kvůli tomu, že každý hráč hraje jinak a zajímají ho jiné věci. Naznačil ale velikost hry je srovnatelná s posledními velkými díly série, což je i dle dříve zveřejněných informací očekávané.
Byl to ale game director Jonathan Dumont, který se rozhodl reagovat na druhou část původního dotazu a rozvedl, že i volby přirozeně mohou délku hry natáhnout. Vysvětlil, že nutnost zvolit nějakou z nabízených možností v rozhovoru či prostřednictvím akce přichází ve větší míře s tím, kolik spojenců získáme na svou stranu, případně kolik romantických linek ve hře povedeme. To se někomu může velmi zamlouvat, už jen pro potěchu z vlastního „hraní na hrdinu“ nebo jen proto, že dostane více zážitků a potenciálně i zábavy. Podle Dumonta ale existují i hráči, kteří hru větvit tímto způsobem nechtějí a možná je jim velikost hry na překážku, a právě pro ně vývojáři přichystali zmiňovaný kanonický režim.
„Umožní vám hrát naši hru s již připravenými volbami, takže dostanete zážitek zcela prostý jakéhokoliv rozhodování,“ řekl Dumont a představil tak hru, která do určité míry staví žánr RPG na hlavu. Podle hrstky ohlasů přímo na Redditu se ale zdá, že to hráči vítají, zvlášť, když jde samozřejmě o volitelný přístup a rozhodnutí ve hře nadále zůstávají pro ty, kdo takto hrát chtějí.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.