branding
Vortex #162 | Star Trek od Kena Levina, funkční systémy strategií a RPG, dojmy z Life is Strange 3 a rozhovor o herním obchodě JRC

Vortex #162

Star Trek od Kena Levina, systémy strategií, dojmy z Life is Strange a rozhovor o JRC

Zdroj: Vortex

Vstup do nového týdne by nebyl kompletní bez vidcastu, takže sluchátka do uší a vzhůru na další dvouhodinovku povídání (nejen) o hrách. Rozebírali jsme nikdy nevydanou hru ze světa Star Treku, na které pracoval autor BioShocku Ken Levine. Ohlédnuli jsme se zpět za prezentaci Square Enix Presents a hrami Life is Strange 3, resp. Forspoken. A nechybí ani Petrův pohled na systém „kámen-nůžky-papír“ ve strategiích či hrách obecně. A nechybí ani rozhovor – pozvaní přijal Martin Bednár, sales and marketing director JRC, se kterým jsme si povídali o fungování herního obchodu, nesnadné situaci vyvolané pandemií koronaviru, ale i přístupu k věkovým ratingům.

Seznam témat

00:00 - Start

02:34 - Ken Levine pracoval na přelomové adventuře Star Trek: Voyager, která ale nikdy nevyšla

21:21 - Když strategie (a nejen ty) hrají kámen-nůžky-papír

50:42 - Naše dojmy z odhalení Life is Strange 3 a Forspoken

1:14:16 - Rozhovor se sales and marketing directorem JRC Martinem Bednárem

1:46:29 - Závěrečný mišmaš

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru