branding
Mass Effect Legendary Edition, Electronic Arts, Mass Effect Legendary Edition obdržel v Koreji rating

Bez ohledu na Dragon Age zůstane Mass Effect vážný

Šéf vývoje nového dílu Mike Gamble odpovídal fanouškům. Slibuje fotorealistickou grafiku

Zdroj: Electronic Arts
29. 10. 2024
Název: Mass Effect (nový) Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr:

Začátkem nového týdne se objevily první recenze Dragon Age: The Veliguard, které do velké míry odkryly, co dlouhé roky vznikalo pod rukama vývojářů v BioWare. Jak ale příznivci her tohoto studia dobře vědí, vedle pokračování oblíbené a i napočtvrté převážně pozitivně hodnocené fantasy série vzniká také nový Mass Effect. A se vší úctou k Dragon Age, příběhu a postavám, osobně mám pocit, že Mass Effect má mezi fanoušky ještě o fous větší kredit a jeho pokračování po rozporuplné Andromedě s napětím očekává opravdu velká skupina milovníků RPG. Dalo se proto čekat, že se po vydání recenzí Dragon Age: Veliguard objeví dotazy, jak je na tom nový Mass Effect a vedoucí vývoje Mike Gamble na některé z dotazů odpověděl na Twitteru.

Jedna z otázek, která se v dotazech od fanoušků opakovala hned několikrát, směřovala k celkovému pojetí nového Mass Effectu. Pokud jste totiž nikdy nehráli Dragon Age, patrně nevíte, že se hra na mnoha místech nebere příliš vážně a sklouzává až k absurdní komedii, nic takového ale prý od Mass Effectu čekat nemáme. Jak Gamble uvedl v několika příspěvcích, Mass Effect je Mass Effect a přivést takový titul k životu prý vyžaduje speciální péči. „Mass Effect si i nadále zachová dospělý ráz původní trilogie,“ uvedl pak Gamble konkrétně a doplnil, že to samozřejmě nevylučuje humorné scény. Do nich se ale podle vedoucího vývoje i nadále dostávají postavy, které jsou napsány vážně a nemělo by to z nich automaticky dělat komedianty.

Atmosféru hry by pak mělo podtrhnout i grafické zpracování, v rámci kterého se prý vývojáři nebudou uchylovat k žádným pokusům o vizuální stylizaci postav. Jeden z fanoušků s odkazem na nový Dragon Age mluvil o tom, že hra prošla „pixarizací“, Gamble ale vyvrátil, že by tomu tak mělo být u Mass Effectu. „Nevím, jestli úplně souhlasím s tou pixarizací, ale Mass Effect je fotorealistický a zůstane takový, dokud jeho vývoj povedu já,“ utnul spekulace Gamble. Stále ale platí, že je hra teprve na začátku svého vývojového cyklu a aktivně se na ní začalo pracovat teprve loni na podzim. Odhady, že se nového vesmírného dobrodružství můžeme dočkat až za několik dalších let.

Nahlásit chybu v článku

5

Napsat komentář

Další články
Nahoru