O víkendu 19. a 20. října bude výstavní hala Manchester Central hostit letošní ročník Citizenconu. Tradiční setkání fanoušků hry Star Citizen a studia Cloud Imperium Games se ale v letošním roce neobejde bez zvýšeného úsilí vývojářů, kteří dostali prostřednictvím včerejší zprávy od vedení nařízený 7denní pracovní týden. S obsahem e-mailu, který byl určen pouze zaměstnancům, byl nicméně obeznámen insider Tom Henderson a na stránkách svého magazínu Insider Gaming přináší několik detailů. V první řadě je nutné podtrhnout, že i přes víkendy budou lidé z jednotlivých poboček pracovat jen do zahájení Citizenconu, důvodem pak je dokončení patche 3.24.2 pro Star Citizen, ale hlavně zkompletování dema příběhové odbočky Squadron 42, které bude na akci prezentováno.
Star Citizen Developer Cloud Imperium Games Imposes 7-Day Work Week Ahead of Citizenconhttps://t.co/AMaB4AcJGf
— Tom Henderson (@_Tom_Henderson_) October 2, 2024
Společnost podle informací z e-mailu potřebuje v nadcházejících dnech zvýšit celkové úsilí a zajistit co nejlepší zážitek pro komunitu hráčů, která se připravuje na svou cestu do Manchesteru. „To znamená, že pro nadcházející dva víkendy nařizujeme všem, kdo připravují věci pro Citizencon, nutnost pracovat,“ stojí podle Insider Gamingu v e-mailu. Dále zpráva od vedení vymezuje, že všichni zaměstnanci musí být v práci i v pátek 4. a 11. října, bez ohledu na to, že pátky jsou v Cloud Imperium Games tradičně považovány za dny, kdy je možné pracovat z domu. Pro víkendové dny pak platí, že společnost zajistí všem zaměstnancům snídani i oběd a za odpracované dny bude možné vybrat náhradní volno po Citizenconu. Zároveň pak všichni zaměstnanci dostanou volno v pondělí 21. října po Citizenconu na zotavenou.
Jak uvádí Tom Henderson, obratem vyslal směrem ke Cloud Imperium žádost o komentář, ten ale nad rámec potvrzení, že je obsah e-mailu skutečný, nedostal. Naopak insider poukazuje na to, že pouhých 11 minut poté, kdy odeslal do CIG svůj e-mail, měli zaměstnanci dostat od vedení další zprávu s velkým poděkováním a onou informací o volném pondělku 21. října. „To, doufejme, zajistí oddych pro všechny, aby si mohli po dlouhém víkendu na Citizenconu odpočinout,“ stálo v nové zprávě. Na závěr jen připomínáme, že Star Citizen je ve vývoji od roku 2011 a po úspěšné kampani na Kickstarteru, kde vývojáři z Cloud Imperium Games získali přes 2 miliony dolarů, pokračuje crowdfundingová kampaň na oficiálních stránkách hry. K dnešnímu datu už studio Cloud Imperium Games vybralo od 5,3 milionů podporovatelů 726 milionů dolarů. Jen pro zajímavost, za posledních sedm měsíců činil průměrný měsíční přírůstek financí kolem 7 milionů dolarů.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Hrdá „nesvéprávná ovečka“
To jsou kecy ze sjezdu KSČ 🙂
Jediné úsilí, které mají je obírat své nesvéprávné ovečky.
Pokud by lidé nebyli nesvéprávné ovečky, CSC by už dávno zavřelo krám. Podnikání CSC ani není v šedé zóně, když budeš vyžadovat plná práva skrz naší legislativu vázanou na EU, dostaneš vrácené všechny peníze, které jsi CSC kdy poslal. Akorát to nikdo nebude řešit jako celek, minimálně do doby, než celá ta šou neblaze skončí.
Já to občas sleduju, protože mi to celé přijde vtipný. Jak hovadiny, které vypouští CSC v podobě neexistujících technologií. Teď letí třeba něco co se jmenuje server meshing a co nikdy nemůže fungovat 🙂 Tak i pomatence, kteří pobíhají po internetu a zaníceně v dané věci vidí spásu pro celý herní průmysl. Mimo jiné to vyžadují i v jiných hrách 🙂
Proč server meshing nemůže fungovat? – prosím vysvětli.. Jinak to jsou jen plané kecy, ktere jsou součástí (tvého) cirkusu
A trochu mi přijde, že nenávistnou křeč cítím z tvého postu.. Nejdi ty taky trochu nesvéprávná pomatená ovečka? – akorát na druhé straně barikády? 🤔
Server meshing nemůže ve Star Citizenu fungovat kvůli latencím, synchronizaci a kvůli celé té mezivrstvě, která vše komplikuje a přidává další porci zátěže. V té hře nefunguje fyzika ani normálně. Vlastně tam nefunguje skoro nic.
Tyhle účelové lži ohledně technologií se nazývají technobabble. Je to směs divných marketingových floskulí, technických termínů a falešných nadějí, které přerůstají až do nějakých esoterických blábolů a vizí. Roberts to používá ke konsolidaci oveček a nahánění nových. Jednoduše slíbíš totální nesmysl, který odporuje fyzikálním a dalším zákonů, ale to nevadí, protože se najde dostatek naivních jedinců, kteří tomu věří a navíc je to baví.
> A trochu mi přijde, že nenávistnou křeč cítím z tvého postu.. Nejdi ty taky trochu nesvéprávná pomatená ovečka? – akorát na druhé straně barikády? 🤔
Jo? Já bych, řekl, že to jen účelový kec, abys mě shodil, zatímco argumentů máš přesně 0? 🙂
Ale nemůžu si pomoct, ale úplně nejvíc mě zaujalo přirovnávat latenci a synchronizaci k fyzikálním zákonům. Vysvětlil byste mi prosím jak fyzikální zákony fungují ve spojitosti s latencí a synchronizací? Rád bych se obohatil o nové informace, které doposud jsem asi nikdy neviděl, neslyšel a nejspíš by to měli i vyučovat na programátorské škole i základní škole k fyzice. To by jistě pak odpovědělo mnoho otázek ohledně této spojitosti 🙂
Jinak ten konkurz k vesmírným lidem vám přeji. Sám jsem účastníkem jedním z nich, kteří nenašli spojitost mezi tím, co jste zde tvrdil.