branding
Gears of War: E-Day, Xbox Game Studios, Trailer na Gears of War: E-Day předmětem sporu

Trailer na Gears of War: E-Day předmětem sporu

Debata o tom, co je CG, in-engine, real-time a kdo to vlastně všechno udělal a jak

Zdroj: Microsoft
12. 6. 2024
Název: Gears of War: E-Day Vývojář: Vydavatel: Platformy: , Žánr:

Geoff Keighley, moderátor a pořadatel akcí Summer Game Fest nebo The Game Awards, se dočasně ocitl pod palbou kritiky, když uvedl na Twitteru, že trailer na Gears of War: E-Day bylo CG od Blur Studio s využitím assetů z Unreal Enginu 5. Na toto prohlášení ale reagoval grafik Blizzardu Jamir Blanco s tím, že úžasné je právě to, že upoutávka vznikla přímo v enginu hry a běží v reálním čase.

Tvrzení, že jde o CG podle něj snižuje technické úspěchy, kterých její autoři dosáhli. Ačkoli podle něj video vypadá jako další předrenderovaný kousek od Blur, vše vzniklo s pomocí herní technologie. Sám Keighley později přidal ke svému původnímu tweetu komentář od Microsoftu, že trailer Gears of War: E-Day vznikl ve spolupráci The Coalition, Blur Studios a GNet.

A to s in-game modely, texturami a prostředím. Vše bylo skutečně zachyceno v Unreal Enginu 5. Ale nikoli v reálném čase, upozornil Microsoft. Na což posléze znovu reagoval Blanco s tím, že in-engine a real-time není totéž, jak to mohlo vyznít z jeho původního příspěvku, který byl vůči Keighleymu kritičtější. Blanco totiž skutečně tvrdil, že šlo o real-time, což se nepotvrdilo a Keighleymu se omluvil.

Trochu bouře ve sklenici vody. Nicméně i tak zůstává obdivuhodné, co se autorům upoutávky povedlo v enginu docílit. A minimálně to posloužilo k tomu, aby se publikum dozvědělo o traileru trochu víc.

Video mělo kromě jiného uctít odkaz slavné upoutávky Mad World.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru