branding
The Lord of the Rings: Gollum, Nacon, Známe datum vydání The Lord of the Rings: Gollum

Známe datum vydání The Lord of the Rings: Gollum

Glum dorazí na trh 1. září. Autoři zveřejnili nové screenshoty ze hry

Zdroj: Daedalic Entertainment
24. 5. 2022
Název: The Lord of the Rings: Gollum Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , , Žánr: Datum vydání: 25. 5. 2023

Když jsem o víkendu psal o hře The Lord of the Rings: Gollum a tlumočil mimo jiné vzkaz vývojářů, že bychom se už brzy měli dozvědět víc, opravdu jsem si nemyslel, že po slušné informační náloži přijde další update takhle brzy. Vývojáři ze studia Daedalic Entertainment teď oznámili, že hra vyjde 1. září na PC, PS4, PS5, Xboxu One i Xboxu Series. Verze pro Nintendo Switch pak dorazí později, ale stále někdy v tomto roce.

Magazín GameSpot ve svém aktuálním článku píše, že ve hře navštívíme místa jako Cirith Ungol nebo Temný hvozd. Pronikneme také do pevnosti Barad-dûr. Potkáme Gandalfa či Thranduila, ale některé postavy mají vystupovat ve vzpomínkách. Stojí za připomenutí, že The Lord of the Rings: Gollum byl oznámen už v roce 2019. Jeho autory mezitím koupila společnost Nacon, která hru také vydává. Titul vychází z původních knih a nikoli filmové licence, proto má trochu jinou estetiku a postavy jinou podobu. Hlavního hrdinu proto třeba například nedabuje Andy Serkis, ale Wayne Forester, jak jsme psali už o víkendu.

Už při oznámení Gluma se mluvilo o tom, že by Daedalic rád na chystaný počin navázal a vytvořil víc her zasazených do Středozemě. Zda tomu tak nakonec skutečně bude, může kromě jiného záležet i na úspěchu jejich první adaptace. Tak si držme palce, aby to dobře dopadlo. Zatím novinka trochu připomíná hry Styx: Master of Shadows a Styx: Shards of Darkness od francouzského studia Cyanide, ale zdání může klamat. Minimálně bipolarita protagonisty a morální volby s větvením příběhu by mohly z The Lord of the Rings: Gollum učinit zajímavou podzimní volbu.

K dispozici bohužel nemáme žádný nový trailer. Vývojáři i Nacon stále upozorňují na ten poslední CGI s podtitulem A Split Personality z loňského roku. Který sám o sobě přišel po dlouhém čekání a fanoušky zklamalo, že neukazuje in-engine záběry. V tomhle smyslu je mi pořád trochu záhadou, proč na nás autoři tak šetří screenshoty, natožpak gameplay záběry. Neříkám, že to značí automaticky nějaký problém, ale začíná mi to být už nápadné. Co myslíte vy?

Více podrobností o hře najdete v našich starších článcích včetně toho víkendového.

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Další články
Nahoru