array(49) { ["_edit_lock"]=> array(1) { [0]=> string(15) "1743889023:9383" } ["_edit_last"]=> array(1) { [0]=> string(4) "9383" } ["_thumbnail_id"]=> array(1) { [0]=> string(6) "228908" } ["onesignal_meta_box_present"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["onesignal_send_notification"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["onesignal_modify_title_and_content"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["onesignal_notification_custom_heading"]=> array(1) { [0]=> NULL } ["onesignal_notification_custom_content"]=> array(1) { [0]=> NULL } ["nadpis"]=> array(1) { [0]=> string(59) "Žlutá barva byla do AC Shadows přidána kvůli hráčům" } ["_nadpis"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b768e4aaf081" } ["podnadpis"]=> array(1) { [0]=> string(112) "Vývojáři nechtěli nepříliš oblíbené značení použít, testeři se ale v bujném prostředí ztráceli" } ["_podnadpis"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b768e50af082" } ["alternativni_vypis"]=> array(1) { [0]=> string(173) "Žlutá barva byla do AC Shadows přidána kvůli hráčům. Vývojáři nechtěli nepříliš oblíbené značení použít, testeři se ale v bujném prostředí ztráceli" } ["_alternativni_vypis"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5c87e33428d16" } ["youtube"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_youtube"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b88296e59a70" } ["sipka"]=> array(1) { [0]=> string(6) "yellow" } ["_sipka"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b8ef4780759d" } ["seznam_rss"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_seznam_rss"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5e00ae3f6f092" } ["karta"]=> array(1) { [0]=> string(5) "81067" } ["_karta"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76921533353" } ["recenzovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_recenzovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76931623120" } ["skore"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_skore"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b7698f3f97ee" } ["testovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_testovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b852d98f5dc9" } ["plusy"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_plusy"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76966215002" } ["minusy"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_minusy"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76968715004" } ["hodnoceni"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_hodnoceni"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76987c0f80b" } ["galerie"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_galerie"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76944bc8b60" } ["galerie2"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_galerie2"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b88191610d51" } ["galerie3"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_galerie3"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b88192210d52" } ["boxy"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_boxy"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b853d1b80254" } ["_pageview_20250403"]=> array(1) { [0]=> string(4) "2361" } ["response_body"]=> array(1) { [0]=> string(337) "{"id":"f12e963f-4da0-4d95-bc7d-b828397e0f8f","external_id":"83c1d086-a20d-5c47-e11f-ae496cdb53d0","warnings":["You must configure iOS notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to iOS users.","You must configure Android notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to Android users."]}" } ["status"]=> array(1) { [0]=> string(3) "200" } ["_pageview_20250404"]=> array(1) { [0]=> string(4) "2163" } ["_pageview_20250405"]=> array(1) { [0]=> string(3) "535" } ["_pageview_20250406"]=> array(1) { [0]=> string(3) "206" } ["_pageview_20250407"]=> array(1) { [0]=> string(2) "35" } }
Assassin’s Creed Shadows (Red), Ubisoft, Žlutá barva byla do Assassin’s Creed Shadows přidána kvůli hráčům

Žlutá barva byla do AC Shadows přidána kvůli hráčům

Vývojáři nechtěli nepříliš oblíbené značení použít, testeři se ale v bujném prostředí ztráceli

Zdroj: Ubisoft
3. 4. 2025
Název: Assassin’s Creed Shadows (Red) Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , Žánr: Datum vydání: 20. 3. 2025
Assassin’s Creed Shadows (Red)

V posledních letech jsou některé hry a vývojáři kritizování za přehnané používání žluté barvy ve hrách pro navigaci prostředím a naznačení další cesty. Hráči ovšem často tvrdí, že tak designéři činí neuváženě a že by se měli lépe zamyslet nad level designem, aby něco takového nebylo potřeba. Leckdy toto řešení totiž znamená velice nápadné šmouhy například na skalách v oblastech pro šplh, přičemž kvůli své nápadnosti nepůsobí jako součást světa. Žlutou barvu využívá i Assassin’s Creed Shadows, což se stalo podobně jako jiné hry předtím předmětem debat hráčů, ale původně ve hře být neměla.

Magazín GamesRadar+ oslovil Jonathana Dumonta, creative directora Assassin’s Creed Shadows, a zeptal se ho na přístup týmu k použití žluté barvy ve hře a jak se snažili docílit nějaké rozumné rovnováhy mezi naváděním hráče a přirozeným zakomponováním do prostředí (jeden z autorů magazínu žlutou barvu na rozdíl od řady hráčů na sítích chválil). Dumont vysvětlil, že původně se vůbec nechtěli touto cestou vydat a žlutou barvu využít, ale nakonec se k jejímu zapracování uchýlili během testování. Důvodem bylo, že se hráči ztráceli při hledání skrytých cest a někteří měli následně problémy se vymotat, což vzhledem k velikosti, designu a zaplnění mapy nezní ani tolik překvapivě. „Prostředí je bujné a naplněné, bylo potřeba ho trochu vést,“ vysvětlil Dumont a mnozí hráči mu patrně dají za pravdu.

Ne všichni hráči tento prvek ve hrách nutně kritizují, jelikož se samozřejmě najdou i tací, kterým jsou nápomocné a oceňují je. A někteří by ocenili, kdyby šlo o volitelný prvek, který by například spadal do nastavení přístupnosti. Je pravda, že třeba v remaku Resident Evilu 4 to bylo přehnané, proto se nelze názorům v podobných debatách divit.

# assassin # historie # japonsko # open world # samurajové # stealth

Nahlásit chybu v článku

4

Napsat komentář

Další články
Nahoru