Co může být vánočnějšího než Doom a Batman? Ne, ne, nechci slyšet žádné námitky. Není nic vánočnějšího. Fanoušci klasických FPS a retro stříleček měli těsně před Vánoci opakovaně důvod k radosti. Dočkali jsme se vydání první části opraveného buildu akce Duke Nukem Forever. Šikovní nadšenci se postarali také o to, aby klasika Star Wars: Dark Forces z roku 1995 běžela ještě lépe na moderních strojích. A teď tu máme další takový dárek.
Možná si ještě vzpomenete, že jsme letos v listopadu psali o totální konverzi Batman – Rogue City pro Dooma II. A teď je tady ve verzi 1.0. Těsně před Štědrým dnem vyšla modifikace, která má necelých 75 MB a najdete ji už tradičně na Mod DB. Stáhnout ji pochopitelně můžete zdarma a pokud se do ní budete chtít pustit, neobejdete se bez GZDooma ve verzi 4.10.0. Samotní autoři přitom doporučují vyhnout se hraní na gamepadu, pokud byste snad cítili to pokušení.
Hlavním hrdinou je samozřejmě Batman, ale autoři nás dál lákají na plně ovladatelný batmobil včetně zbraní, přes 30 superpadouchů a bossfightů, osm velkých levelů, spoustu batmanovkých gadgetů i známá a méně známá místa.
Za projektem stojí skupina, která si říká Team RayCast. Jak už jsme psali dříve, specializuje se na mody pro staré střílečky, zejména Wolfenstein 3D. Pro něj už moddeři vytvořili hry Batman vs. Bane a jeho pokračování Batman: No Man’s Land. Nyní ale přesedlali na Dooma II a engine GZDoom. Třetí epizoda příběhem na předchozí dvě části navazuje.
Nejde zdaleka o první podobný pokus. Za svého druhu klasiku mezi mody dnes už platí Batman Doom z roku 1999, který vytvořil ACE Team. I ten se opíral o Doom II. Ve vývoji byl tři roky a dočkal se i pokračování. Na něm už ovšem pracovali jiní autoři.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.