Jednou z věcí, se kterou fanoušci her od Paradoxu počítají takřka automaticky, je vydávání velkého množství placených DLC a rozšíření pro jednotlivé tituly. V případě Cities: Skylines II tomu nebude jinak a na celou věc se dá samozřejmě dívat ze dvou úhlů pohledu. Na jednu stranu se mohou hráči těšit na zajímavé přídavky – obsahové i funkční, na stranu druhou je ale dráždí vysoký počet a pocit, že všechno už mohlo být v základní hře a jakékoliv další nákupy jsou jen snahou vyždímat z hráčů další peníze. Buď jak buď, očekávaná vlna těchto DLC zatím nepřichází, když vydavatel i vývojáři potvrzují, že prioritou je optimalizace hry a zajištění, že bude bez chyb a plynulá.
Informace zazněla v posledním blogu, zveřejněném v rámci oficiálního diskuzního fóra. Vývojáři uvedli, že dokud hru neopraví, resp. nezaručí, aby po všech stránkcáh odpovídala interně stanoveným standardům, placená DLC do hry nepřijdou. Zástupci Colossal Order to vysvětlují i tím, že tvoří stále poměrně malý tým a není možné, aby se v jednu chvíli soustředili na dvě takhle důležité věci. Na druhou stranu ale vybízí hráče, aby začali sepisovat své postřehy a hlavně přání, co přesně by chtěli v Cities: Skylines II změnit, aby bylo hraní ještě příjemnější a je rozhodně vidět, že se technickou i uživatelskou stránkou věci opravdu zabývají.
Podtrhuje to i další patch, který se z velké části zaměřuje na bugy v systému svozu odpadu a jeho zpracování. Vývojáři zjistili, že například popelářské vozy mizí v půli cesty nebo že některé budovy negenerují odpad vůbec. Vše by mělo být vyřešeno s tím, že příští týden s budou chtít lidé z Colossal Order zaměřit na editor. Z něj ukazují další video, které funguje jako příslib zajímavých budoucích modifikací, které by na rozdíl od placených DLC od vývojářů mohly do hry proudit neomezeně.