Ačkoliv zatím neznáme konkrétní datum uvedení Horizon Forbidden West, vývojáři z Guerrilla Games společně se Sony mluvili o tom, že se dočkáme ještě v průběhu letošního roku. Pokračování příběhu hrdinky Aloy z původní hry s podtitulem Zero Dawn je značně vyhlíženou záležitostí, která staví na značném úspěchu nejen stran prodejů, ale také hráčského přijetí. Také s přihlédnutím k tomu, jak pokračování vypadá a kolik vylepšení nizozemští vývojáři slibují, očekávání strmě narůstá, podle novináře Jeffa Grubba z magazínu VentureBeat, resp. jeho herní sekce GamesBeat ale bude řada fanoušků nakonec trochu zklamaná.
Ve svém pořadu Grubsnaxx, který nabízí placená sekce portálu GiantBomb, totiž Grubb naznačuje, že se Sony začíná přiklánět k možnému odkladu hry na příští rok. O všem by zástupci japonské společnosti měli informovat během chystané prezentace, která má být naplánována na září, musíme však na tomto místě poznamenat, že ještě minulý měsíc se mluvilo o prezentaci v červenci a během července pro změnu o konferenci v srpnu. Grubb se opírá o nejmenované zdroje, s nimiž nepochybně vzhledem k jeho postavení přichází do styku, zůstává ale poměrně rezervovaný v tom, zda jsou informace konečné a nechává si pro tentokrát zadní vrátka dokořán.
„Slyšel jsem, ne jistě, ale slyšel, že se něco chystá v září… Nevím, jestli chci být ten, kdo to řekne, ale myslím, že hra [Horizon Forbidden West] bude odložena na rok 2022,“ řekl Grubb. Dodal, že to neví jistě, že se o odsunu v tuto chvíli pouze diskutuje, ale vývojáři se údajně k této variantě přiklání. Co se týče prezentace naplánované na září, má jít podle Grubba o tradiční State of Play, které pravděpodobně nebude zaměřené jen na jedinou hru. Podle Grubba se Sony zaměří na odprezentování dalších podzimních her a díky tomu budou moci přidat i nepříjemné oznámení. Na druhou stranu by nás odklad příliš nepřekvapil, vzhledem k tomu, o čem mluvil prezident PlayStation Studios Hermen Hulst před necelými dvěma měsíci.
Na blogu PlayStationu začátkem června oznámil odklad připravovaného pokračování God of War, ale naznačil, že podobné problémy vznikají také kolem Horizonu. Způsobuje je nemožnost aktivně natáčet motion capture kvůli opatřením kvůli pandemii koronaviru, což je objektivní překážka a pochopitelný důvod, proč nemusí hry stihnout interně nastavený termín.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Co mě ale mrzí, že se zřejmě nechystá žádná velká akce, State of Play v září nebude asi nic extra velkého. Je to opravdu škoda.