Hře Wolfenstein: Youngblood jsme se v uplynulých dnech intenzivně věnovali. Po streamu, ve kterém jste mohli sledovat úvodní hodinu hraní, jsme se pustili do recenzování a v úterý přinesli ne zrovna lichotivý verdikt 5/10. Bez ohledu na to, že se určitě najde spoustu hráčů, kteří si kooperaci nebo otevřenější level design užili, nám tyto aspekty v kombinaci s dalšími prvky a chybami přišly slabé. Do budoucna bychom byli neradi, pokud by vývojáři z MachineGames tuto formuli bez fundamentálních změn opakovali, ale přesně na tento postup už nyní připravuje fanoušky výkonný producent hry Jerk Gustafsson. V rozhovoru pro Gamasutru uvedl, že změny přišly do série kvůli tomu, jak se mění celý trh a chuť hráčů, přičemž nezapomněl zmínit, že se zhlédl ve hrách od Ubisoftu, miluje kooperaci a plnými doušky si užívá hry jako Ghost Recon: Wildlands, resp. The Division.
Podle svých slov je pak Gustafsson spokojený s tím, co se jim v případě Youngbloodu povedlo a připustil, že s největší pravděpodobností budou dbát i v budoucnu důraz na to, aby hráči měli dostatek volnosti a chuť se do jednotlivých lokací ve hře opakovaně vracet. Sám navíc trochu zvláštně označuje Youngblood za „hru od MachineGames“, aby hned vzápětí popřel sám sebe a vyjmenoval všechno, co aktuální spin-off odlišuje od předchozích dílů. Na jeho uvažování to ale pravděpodobně nic nezmění a je zřejmé, že žánr veskrze obyčejných lineárních stříleček se zajímavým a poutavě vyprávěným příběhem, je ještě ohroženější.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.