Kolem Ubisoftu je nadále živo, jelikož oznámením odkladu Assassin’s Creed Shadows minulý týden to kvůli situaci, v níž se společnost momentálně nachází, ani zdaleka neskončilo. Shadows mělo původně vyjít už v listopadu, ale nakonec se dočkáme až uprostřed nabitého února. Ubisoft to komentoval potřebou hru vyladit a poučením se z vydání Star Wars Outlaws, čemuž dával za pravdu i insider tvPH, o němž jsme psali včera. Podstatně fantastičtější a „skandálnější“ důvody nyní vyloučil i tradičně dobře informovaný Tom Henderson, který na svém webu Insider Gaming nabídl další doplňující informace a vyvrátil některé kolující fámy.
EXCLUSIVE – Context Around the Assassin’s Creed Shadows Delay https://t.co/h7dgDh39am
— Tom Henderson (@_Tom_Henderson_) September 30, 2024
Hned zkraje Henderson udává, že pro samotné vývojáře nebylo rozhodnutí o odkladu ničím překvapivým, natož šokujícím. Naopak to očekávali, ba přímo vyžadovali, jelikož to hra jednoduše potřebovala. Do vydání Star Wars Outlaws ovšem tlačení samotných vývojářů na vedení nikam nevedlo, poté ale konečně nastal zlom, kdy si Ubisoft uvědomil, že se budou muset k odkladu skutečně uchýlit. Tvrzení, že je hru potřeba ještě ladit a že se společnost poučila z ne úplně vydařeného vydání Outlaws, u kterého nejprve vedoucí vývoje připustil zklamání z reakcí a recenzí, nově i přímo Yves Guillemot přiznal, že ani prodeje nejdou dle očekávání, jsou zkrátka pravdivá.
Kromě toho se zároveň týmy v Ubisoftu se už roky údajně snažily o návrat her na Steam, což se jim nyní konečně splnilo. Hra každopádně dle Hendersonových zdrojů momentálně skutečně není ve stavu, kdy by mohla bezproblémově vyjít, což souvisí s různými úpravami některých herních mechanismů a prvků, jejichž začlenění si vyžádá nějaký čas. Řada problémů navíc měla být zachycena již dříve během testování a v „interních recenzích“, opět zde ale došlo k problému mnohem většímu v tom smyslu, že vedení dlouhodobě ignoruje své vývojáře a jednotlivé vývojářské týmy, což pak ovlivňuje i nastavený – a posléze narušený – plán vývoje.
Henderson také vyvrátil některé šířící se spekulace týkající se Jasukeho, respektive jeho odebrání ze hry. Přece jen se jej ale mají týkat jisté změny, jelikož tým řeší celou řadu kulturních a historických nepřesností. Ty se nicméně týkají nejen Jasukeho, ale například i různých architektonických prvků. Některé tyto nepřesnosti měly být odhaleny ještě před formálním oznámením a představením hry, poté však počet nalezených prohřešků pochopitelně vzrostl na základě zpětné vazby. Na vině má být skutečnost, že odborníci byli do vývoje zapojeni později, než by bylo s ohledem na rozsah a velikost projektu žádoucí, a špatná komunikace týmů během schvalování aktiv a termíny.
Assassin’s Creed Shadows vyjde v rušném období, stále však může těžit ze síly značky. Dle Hendersonových informací jsou aktuální čísla předobjednávek solidní – i když ne jako u Valhally, která však vyšla ještě na předchozí generaci konzolí, jak správně podotýká – přičemž jim může ještě napomoci i zmíněný návrat na Steam. Jak ale Shadows skutečně dopadne, to zjistíme až 14. února 2025.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
1) Yasuke měl jako tematický hudební podkres „battle rap“, vývojářům ale později došlo, že hip hop jako žánr v době kdy se hra odehrává ještě neexistoval a že se tedy nevědomky dopustili urážlivého stereotypu „černoch=hip hop“
2) návrhy budov vycházely nikoliv z japonské, ale z čínské architektury, resp šlo o historicky necitlivý mix.. takový to, když házíš všechny Asiaty do jednoho pytle
A ti křižáci jsou vyobrazeni jako fanatici. A přitom to byli tak umírnění vzdělanci, kteří do regionu přináší mír a řád.
Třeba zdrojem jeho tvrzení o BLM je video s názvem Assassin’s Creed Shadows Insider EXPOSES Ubisoft + Yasuke ERASED… od youtubera Endymiontv. Nedávám záměrně link, ale doporučuju kouknout (v anonymním režimu(!), jinak to udělá z Youtube strašnou stoku). Je to snůška blbostí, kde například někdy kolem 14. minuty doslova říká, že podle jeho insidera chce Ubisoft vymazat maskulinitu z herního světa (jakože ne jen z vlastních her, ale ze všech). Tohle video pak šíří např. web thatparkplace, což je prakticky videoherní obdoba Rudýho práva z prava.
Tyhle lidi jsou zpravidla neúspěšný youtubeři, co to zkoušeli s různejma gameplayema, který měly max pár stovek zhlídnutí, ale pak se jim povedlo chytnout se v kulturních válkách, získali subscribery a teď potřebujou honit popularitu i za cenu umělých vytváření kontroverzí nebo regulérních výmyslů.
Absolutně se nezastávám Ubisoftu, nejsem fanoušek, a neříkám, že se nedějou věci, který si zasloužej kritiku. Nicméně brainrot, který tyhle videa a fóra například lidem jako ghostwriter, Pepe nebo SnakeEater, způsobily, je něco, co tak otrávilo „videoherní diskuzi“ (a to laťka byla sakra nízko), že respekt videoherním novinářům, pro který to musí bejt strašně vyčerpávající.
Sorry za spam!
Video od Endymiona, založeném na tvrzení insiderů (podobně jako i tento článek vychází z tvrzení insiderů, byť jde třeba o odlišné zaměstnance, ale objektivní váha je u obou zdrojů stejně validní), má 366 000 shlédnutí a 20 000 palců nahoru vs 237 palců dolů. Napiš si do youtube searchbaru ‚ubisoft insider‘, srovnej podle view counts a překvápko: video od Endymiona je druhé hned za videem od Asmongolda (které se btw jmenuje „Ubisoft is Screwed..“ :D). Takže ti ta tvoje teorie o obskurních radikálech kteří šíří dezinformace o Ubisoftu malinko nefunguje. Takhle to dopadá, když ignoruješ fakta a snažíš se za každou cenu přijít s vlastní a originální myšlenkou :). Potom lidi začnou vyhledávat youtubery kteří mluví pravdu, jako je například Endymion, který je díky vám woke pomatencům dnes mainstreamovým komentátorem – a za to hovoří čísla která jsem uvedl výše.
Ohledně vymazání maskulinity z videoher – známe SweetBaby Inc.? Tohle přesně dělají, otevři oči. A Endymion cituje insidera který zmiňuje záměr, tedy určitou motivaci která je na postupu. Neříká, že to přesně takhle dopadne. Já naopak celou věc vidím velice pozitivně a jsem si jistý, že celá tahle woke bublina už velmi brzy praskne, Concord byl první krok, krach Ubisoftu bude druhý… a pak se vrátí klasické tříáčkové hry v celé své kráse, bez politického balastu. A pro menšinové hráče jako jsi ty, kteří nenávidí svoji kulturu, svoji rasu a sami sebe, tu bude spousta nezávislých modů které ti přeskinují hlavní postavy z mužů na ženy a z bílých a asijských na černé, a všichni budeme spokojeni. Já nechci, aby woke lidi a woke věci zmizely ze světa. Nikoliv, je pro ně prostor na indie scéně, já (a miliony dalších) si jen přejeme, aby zmizely z mainstreamu. Protože nás, kdo politiku ve hrách odmítají, je víc než vás, kdo politiku ve hrách vítají. Za to hovoří vše od uživatelských recenzí přes prodejní čísla až po propady akcií a především toho neustále stoupajícího odporu k firmám jako je Ubisoft, kteří woke agendu tlačí, a na tu „sněhovou kouli odporu“ se nabalují už i normies, kteří dříve drželi hubu a woke se snažili ignorovat. Jenže každá na sílu tlačená akce má podobně silnou reakci.
Jinak mně přijde, že vůbec nechápeš, jak fungujou sociální sítě. To, že zadám „ubisoft insider“ a vyjedou mi především hysterický kanály se stejnejma thumbnailama, buzzwords a argumentama a počty zhlídnutí převýšej rozumnější kanály typu YongYea, je jen potvrzení, že outrage prodává. Bulvár byl vždycky populárnější než cokoli náročnějšího. Asmongold má skoro 3 miliony subscriberů, zároveň je to psychicky nemocnej člověk, kterej ač je milionář, žije mezi švábama. Jako i masoví vrazi maj miliony fanoušků:) To jim dává nějakou legitimitu?
Všichni ti YellowFlashové, Endymioni, Geeks and Gamers a miliony dalších kanálů, který jsou všechny jak přes kopírák, si tě za ty léta tak zpracovaly, že když vidíš trailer na Minecraft, přepne ti v hlavě a začneš tady x hodin psát litanie o nacismu a zániku Západu. Zatímco normies jako já udělaj „meh“ a jdou dál. Jim to vydělává prachy a ty jim věnuješ hodiny, resp. roky svýho života a výsledkem je to, že věci, který jsou komplexní, jak se ti Zdeněk pokoušel marně vysvětlit, ty a tobě podobní vidíte myopicky a dětinsky jako pohádku o boji dobra se zlem.
Ale samozřejmě jsem to já, kdo je zpracovanej propagandou:D Ok, brouku, připiš si klidně další vítězství nad někým, kdo už ti nebude věnovat další čas, a hodně sil do dalších letitých bojů!
Zamysli se, proč se ty tebou zmíněné kanály změnily – nebudu tě napínat: protože se změnil svět, v tomto případě herní svět. Minule jsem ti dával příklad s lupičem z reálného života, udělám to i teď protože vím, že jsi pomalejší – proč současná média tolik píší o Ukrajině a Rusku? Proč to kurňa asi bude, hm? Nevíš? Asi nějaká podivná konstelace hvěz anebo se jen snaží nahnat body popularity? Vy sněhové vločky žijete v jakési iluzi, že woke je výmysl který šíří konspirátoři. Ale čísla a fakta mluví jinak. Jak říkám, už i normies to sere, tedy i tu takzvanou tolerantní většinu, která se snažila nevidět jak se přebarvují severské hrdinky na černo a když si to chceš udělat zpátky alespoň pomocí modifikace, tak dostaneš přes prsty jako že jsi rasista, i když to je přesně naopak a rasisti jsou právě lidi z Ubisoftu, jak jsem ostatně doložil na dvou příkladech ve svém první postu tohoto vlákna. A ty nejsi normie, kámo, ani zdaleka. Ta laťka se posunula a pokud nemáš problém s woke politikou ve hrách, už nejsi normie. Podívej na ten řev a tlak od Japonců na Ubisoft když jim prostřednictvím AC Shadows przní kulturu – tohle jsou normie a podobným způsobem se zbabělý a zženštilý Západ kvůli fake normies jako jsi ty, nikdy nezachová. Ty si necháš líbit, i když tě bude transproducentka Ubisoftu plácat pinďourem po čele.
Jo, další „gratulace k vítězství“ od člověka, který napíše „už s tebou nebudu ztrácet čas“ a uteče z boje :D. Btw já tu nejsem od toho, abych si dělal čárky za vítězství, jen se vám sněhovým vločkám snažím ukázat realitu. Když žiješ roky ve své izolované bublině, tak ten příchod do reality holt trochu bolí podobně jako když jsi dlouho ve tmě a někdo rozsvítí.
Modlim se pro to každý den před spaním.
Je zjevné, že Ubisoft chce stále pushovat black pride agendu. Je to firma plná nekompetentních DEI fanatiků.
Pushovat black pride agendu skrze hru s tématem japonské kultury, to může vskutku jen nekompetentní fanatik.