branding
Mafia: Definitive Edition, 2K Games, Vývojáři tvrdí, že remake Mafie bude snazší než originál

Vývojáři tvrdí, že remake Mafie bude snazší než originál

Policie však bude trestat i jízdu na červenou. Odhozením zásobníku přijdete o munici

Zdroj: 2K Games
20. 8. 2020
Název: Mafia: Definitive Edition Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 25. 9. 2020

Vývojáři ze studia Hangar 13, kteří finalizují očekávaný remake Mafie, už mnohokrát potvrdili, nakolik si jsou vědomi specifik původní hry a požadavků skalních fanoušků. Odráží se to nejen v příslibu českého dabingu, u kterého bude většina z původního hereckého obsazení, ale také ve snahách neměnit dějovou linku, adekvátně zpracovat fyzikální model vozidel a nabídnout několik úrovní obtížnosti. Právě o nich pak píší vývojáři v novém blogu na oficiálních stránkách hry a navzdory předchozím náznakům přeci jen potvrzují, že i hraní v klasickém režimu bude v porovnání s původní hrou z roku 2002 o něco jednodušší.

„Když v roce 2002 vyšla hra Mafia: The City of Lost Heaven, kladla velký důraz na realismus, jenž vedl k několika nepokrytě náročným herním úsekům,“ vzpomínají zástupci Hangar 13 na úvod. Z tohoto důvodu proto bude remake obsahovat několik rozdílných úrovní obtížnosti a dílčí nastavení pro podporu míření, jednodušší jízdní model nebo míru policejní aktivity. Vrcholem pak má být zmiňovaná klasická obtížnost, která bude podle vývojářů nutit hráče k trochu jinému stylu a potrestá jej třeba i za malé překročení rychlosti nebo jízdu na červenou, jako tomu bylo v originálu. Systémový designér Prakash Choraria nicméně přiznává, že ne všechno bude odpovídat 18 let starému zpracování a některé věci budou usnadněny. „Zatímco se hra drží svého vzoru z roku 2002 v oblasti správy munice a policejní aktivity, neznamená to, že bude v některých nejnáročnějších misích stejně nemilosrdná jako původní verze,“ vysvětluje designér.

GPS navigace na minimapě sice bude k dispozici, ale neplatí to o značkách, které by vám přímo na ulici ukazovaly správný směr.

Otevírá tím ale další zajímavé téma – co přesně klasická obtížnost ovlivní – a jak už bylo řečeno výše, vedle policistů to bude i střelba, resp. munice. Pokud jste se obávali, že vývojáři zavelí k přílišné modernizaci a hra nebude reflektovat odhození zásobníku s nespotřebovanou municí, pak jste se báli zbytečně. „Když si přebijete samopal s 38 náboji v zásobníku, o všechny přijdete,“ říká Choraria jednoduše a odškrtává jednu z možných obav. Také léčení bude s popisovaným nastavením ovlivněno, neboť lékárničky budou méně účinné, a pokud si zvolíte automatickou regeneraci zdraví, vždy dojde k navýšení jen o 20 procent. Choraria poté varuje, že by to mohl být problém během honiček s policisty, stejně jako během přestřelek, kdy na minimapě neuvidíte své protivníky, kteří vás tak mohou pohodlně obejít a střelit do zad.

Poslední část blogu se pak týkala navigace ve městě, v rámci které si budete moci vypnout všechny ukazatele a jezdit jen za pomoci statické mapy, případně po paměti. „GPS navigace na minimapě sice bude k dispozici, ale neplatí to o značkách, které by vám přímo na ulici ukazovaly správný směr,“ slibuje Choraria. A dodává, že pokud minete odbočku a rozhodnete se vrátit za pomoci nebezpečného manévru, policisté v ulicích nenechají vaše počínání bez povšimnutí. I na tomto místě ale bude reakce strážců zákona odpovídat zvolené obtížnosti, takže se nemusíte bát ani přílišné frustrace, ani přílišné benevolence.

Nahlásit chybu v článku

3

Napsat komentář

Další články
Nahoru