Včera jsme psali o studiu VOID Interactive, autorech first person akce Ready or Not, které se mělo stát obětí hackerského útoku. Při tom měly být odcizeny až 4 TB dat o více než dvou milionech souborů včetně zdrojového kódu a dalších materiálů i informací. Během včerejška studio hacknutí potvrdilo v prohlášení pro magazín Kotaku, zároveň však upřesnilo, co všechno bylo a naopak nebylo součástí odcizených dat.
Vývojáři uvedli, že nedošlo k odcizení žádných dat a informací, které se týkají uživatelů a hráčů, ale také samotných zaměstnanců. To ostatně považují za svou nejvyšší prioritu a v rámci zabezpečení a ochrany soukromí nezaznamenávají osobní informace uživatelů. Kvůli narušení nicméně skutečně došlo k odcizení některých zdrojových kódů, aktiva a proprietární kód však měly naštěstí zůstat nedotčeny. Ačkoli se útočníkům podařilo získat snímky nebo data o společnosti, ve výsledku se nejedná o nic citlivého. Na vině má pak být služba TeamCity Cloud, skrze ní měla být data odcizena. Co se týče údajného odcizení kódu ke konzolovým verzím, k tomu se společnost nevyjádřila.
Autoři Ready or Not obětí velkého hackerského útoku. Ukradeny byly kompletní zdrojové kódy. Vedle PC verze 4 TB dat obsahují i port na konzole https://t.co/kjOep7Sr6N pic.twitter.com/BoILqCY5Zn
— Vortex (@vortexczech) April 17, 2024
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.