Od vydání hry Palworld neuplynul ani celý měsíc a vývojáři z japonského studia Pocketpair musí řešit další problémy. Ty aktuální se ale paradoxně netýkají samotné hry, serverů či jiných nedostatků, nýbrž dalšího vývoje a hlavně podpory. Nečekaný úspěch, vyjádření například více než 19 miliony hráčů, kteří si hru vyzkoušeli, nebo více než 2 miliony lidí, kteří si hru pustili v jednu chvíli na Steamu, má za následek značný nedostatek pracovních sil, které by stačily mohutnou poptávku po vylepšeních a dalších přídavcích do hry uspokojit.
パルワールドでは、まだまだやりたい事が沢山ありますが、仲間が圧倒的に足りておりません!!!
全職種 募集しておりますが、特に 企画・エンジニア を最も募集しております!
経験したエンジン等は問いませんので、全く新しいゲームづくりに興味がある方は、是非ご応募下さい!! pic.twitter.com/xyJNuNhdWb
— パルワールド/Palworld 公式 (@Palworld_JP) February 8, 2024
Vývojáři dali o situaci vědět prostřednictvím Twitteru (přes PC Gamer) a uvedli, že ačkoliv mají spoustu nápadů, co do Palworldu přidávat, nemají jednoduše dostatek lidí, kteří by tyto změny byli schopní realizovat. „Nabíráme na všechny pozice, hledáme ale především plánovače a programátory,“ uvedli vývojáři ve strojově přeloženém příspěvku. Potvrdili rovněž, že nejsou příliš vybíraví a nepožadují specifickou zkušenost s nějakým enginem. „Pokud máte zájem pracovat na vývoji úplně nové hry, přihlaste se,“ vybízí pak zástupci studia Pocketpair v závěru.
Na stránkách s inzeráty pak studio uvádí, že si svých zaměstnanců velmi cení, nenechává je pracovat přesčas a dává jim volnost v nastavení pracovní doby. Jednotliví vedoucí se pak nemají uchylovat ke standardním postupům ve smyslu organizace práce a kladení důrazů na obvyklé body denní agendy, jako tomu je v jiných studiích. Tady se Pocketpair i v souvislosti s Palworldem odvolává třeba na velmi specifický vývoj her jako Fortnite či Minecraft a naznačuje, že právě týmy odpovědné za tyto tituly nepodléhají žádným tabulkám, a Pocketpair na tom není jinak.