branding
Skull and Bones, Ubisoft, Kam se zatoulal assassinský spin-off Skull & Bones

Vývoj zapomenutého Skull & Bones měl být restartován

Inspirací pro změny herního světa je Fortnite. Z prémiové hry se údajně stává live service

Zdroj: Ubisoft
14. 7. 2020
Název: Skull and Bones Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 16. 2. 2024

Ještě než Ubisoft odstartoval svou nedělní prezentaci, rozebírali jsme v úvodním vstupu našeho přenosu nejžhavější novinky jako Far Cry 6 či Assassin’s Creed Valhalla, ale zmínili jsme i letité projekty francouzského vydavatele, o nichž se z nejrůznějších důvodů v podstatě nemluví. Prototypem zapomenuté hry je Skull & Bones od singapurské pobočky Ubisoftu, který byl představen na E3 v roce 2017 a měl původně vyjít už na sklonku roku následujícího. Bez udání konkrétních důvodů však byl několikrát odložen a podle posledních zpráv bychom se titulu měli dočkat nejdříve v období od dubna 2021 do března 2022. Už dříve vyplouvaly na povrch zkazky o tom, kterak vývojáři ztratili směr nebo že se snaží hru ještě vylepšit, nejpravděpodobnější verzi toho, co se v Ubisoft Singapur děje, teď ale přináší redaktoři magazínu Video Games Chronicle. S odkazem na své anonymní zdroje přišli s tvrzením, že byl vývoj pirátské hry restartován, proměnilo se jeho vedení a výsledkem má být live service titul, který se chce svým zpracováním a přístupem k obsahu i fanouškům podobat Fortnitu.

Skull and Bones, Ubisoft, Vývoj zapomenutého Skull & Bones měl být restartován

Kam se zatoulal assassinský spin-off Skull & Bones

V květnu jsme vám přinesli obsáhlý článek, který mapoval v úvodu načrtnutý osud vývoje Skull & Bones. Jirka rozebral jednotlivé milníky stran nejrůznějších dat a pátral také po posledních oficiálních zmínkách o hře na sociálních sítích. V kontrastu s aktuálními informaci pak stojí také podrobnější popis původního konceptu, který měl zahrnovat souboje PvP, ale i momentálně akcentované změny herního světa na základě akcí samotných hráčů.

„Rozhodnutí rebootovat celou hru přišlo v loňském roce. Titul se nově odklání od prémiového modelu ostatních her s otevřeným světem od Ubisoftu,“ tvrdí redaktor VGC Andy Robinson. Dodává, že hra bude mít perzistentní svět s questy, postavami a dílčími příběhy, které se budou postupem času vyvíjet a měnit na základě společného úsilí komunity. „Jedna z osob, která je s vývojem obeznámena, mluví o „živém vyprávění“ v duchu hry Fortnite od Epicu, která je výraznou inspirací pro nový směr Skull & Bones,“ odhaluje dále VGC. Kromě finančního modelu a konceptu hry se pak měl změnit i přístup k vlastnímu hraní, který nebude klást takový důraz na souboje hráčů, ale má naopak podnítit jejich vzájemnou spolupráci. Důvodem tohoto rozhodnutí má být snaha Ubisoftu oslovit trochu jiné publikum a kompetitivní hraní přenechat jiným hrám z vlastního portfolia.

Kromě finančního modelu a konceptu hry se pak měl změnit i přístup k vlastnímu hraní, který nebude klást takový důraz na souboje hráčů.

Změny ve hře s sebou nicméně přinesly i změny na poli personálního obsazení, a to včetně pozice creative directora, z níž loni do Wargamingu odešel Justin Farren. Podle VGC jej nahradila Elisabeth Pellen, která pracuje v Ubisoftu přes 20 let, vedla vývoj střílečky XIII a je autorkou úrovní ve Splinter Cell: Pandora Tommorow. Uplynulých pět let pak strávila v tzv. editorial týmu, který má na starosti postupný vývoj všech značek francouzského vydavatele a přímo ovlivňovala podobu Assassin’s Creed, Far Cry, ale i motocyklové akce Trials. Její zařazení k vývojářům z Ubisoft Singapore potvrzuje také životopis na portálu LinkedIn, kde je uvedeno, že se ke Skull & Bones připojila už loni v lednu. V této souvislosti ale jde o jedinou oficiálně potvrzenou informaci, vzhledem k tomu, že se zástupci Ubisoftu ke zprávě VGC nevyjádřili a i nadále nechávají hráče tápat v nevědomí, co se se Skull & Bones doopravdy děje. Je navíc nepravděpodobné, že by chtěl Ubisoft o tak vzdáleném titulu, navíc s tak nejasnou aurou, mluvit během dalšího vysílání Ubisoft Forward, které by mělo proběhnout v nadcházejících týdnech či měsících. A to zřejmě ani v souvislosti se seriálovou adaptací, která sice byla oznámena loni v únoru, ale o jejích přípravách se i v souvislosti s problémy s předlohou neví nic nového.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru