branding
Twisted Metal, Vývoj Twisted Metal měl v Lucid Games skončit

Vývoj Twisted Metal měl v Lucid Games skončit

Podle VGC byl autorům Destruction AllStars projekt odebrán. Vyvíjet se může ve Firesprite

Zdroj: Sony
11. 1. 2022
Název: Twisted Metal

Ačkoliv zatím nebylo pokračování herní série Twisted Metal oficiálně potvrzeno, magazín Video Games Chronicle už přináší aktualizaci informace, v jakém studiu se má na bláznivé akční hře pracovat. Vše samozřejmě vychází z předchozích spekulací, na základě kterých byli za autory hry označeni lidé z Lucid Games, to už ale nemá z neznámých důvodů platit a jejich účast na hře prý byla ukončena. Přitom se volba tohoto týmu zdála poměrně logickým krokem s přihlédnutím k jejich předchozími titulu – Destruction AllStars – a možnosti využít načerpané zkušenosti k vývoji další hry, v nichž hlavní roli hrají vozidla.

„Minulý rok informovalo VGC o tom, že pokračování téhle akční hry s vozidly, které by mělo přijít po více než deseti letech [od poslední iterace], vstoupilo do fáze raného vývoje v Liverpoolském studiu Lucid Games,“ zopakovali redaktoři zmiňovaného magazínu, aby mohli navázat novou informací. „Bylo nám nicméně řečeno, že vývoj byl mezitím v Lucid Games ukončen a podle našich zdrojů se přesunul do jiného first party studia v Evropě,“ dodává VGC. Jak už je uvedeno výše, důvod k této změně není znám, podle jednoho z citovaných zdrojů by za tím ale skutečně mohlo být vlažné přijetí Destruction AllStars, které sice rychle vzplálo, ale větší aktivní komunitu si titul nedokázal udržet a bez ohledu na drobná vylepšení doslova zmizel z povrchu.

Co se týče studií, která by mohla vývoj převzít, nejžhavějšími kandidáty jsou lidé z Firesprite. Pokud se výše uvedené spekulace zakládají na pravdě, právě Firesprite má coby pohrobek Psygnosis a Studio Liverpool z ostatních evropských týmů Sony největší zkušenosti se závodními hrami. Ačkoliv se pohybujeme v personálně velmi dynamickém odvětví, ve vedení Firesprite zůstali lidé, kteří dlouhé roky působili u vývoje série WipEout – jmenovitě programátor Chris Roberts, game director Stuart Tilley či art director Lee Carus-Wescot. Tito a další teď ve Firesprite zaujímají pozice vedoucích příslušných oddělení a vedou tým, v němž se nepochybně nachází také jednotlivci z bývalých forem a uskupení studia. Mějme ale stále na paměti, že Sony o hře zarputile mlčí a bez ohledu na věrohodnost VGC a pravděpodobnosti, že hra po letech skutečně vzniká, jde zatím pouze o spekulace.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru