branding
The Witcher (Nová sága), CD Projekt, Vývoj nového Zaklínače začne letos

Vývoj nového Zaklínače začne letos

Pokračování Cyberpunku řeší koncept, mluví se o prvcích multiplayeru i lepším procesu

Zdroj: CD Projekt / koláž, Vortex
22. 1. 2024
Název: The Witcher (Nová sága) Vývojář: Vydavatel: Žánr:

CD Projekt má v nadcházejících letech velké plány, mezi něž patří nová trilogie Zaklínače (projekt Polaris), pokračování Cyberpunku (projekt Orion), remake prvního dílu (Canis Majoris) i multiplayerová akce (projekt Sirius), která se minulý rok potýkala s problémy. Z dřívějška víme, že remake od studia Fool’s Theory dorazí až po čtvrtém Zaklínači kvůli využití stejných technologií, zatímco na multiplayeru pracuje studio The Molasses Flood. Nový Zaklínač se v tuto chvíli dává do pohybu, jelikož se vývojáři z CD Projektu chystají vstoupit do další fáze vývoje.

Jak za CD Projekt pro agenturu Reuters uvedl jeden ze dvou generálních ředitelů Adam Badowski, společnost si klade za cíl letos zahájit produkční fázi projektu Polaris, přičemž by byli rádi, aby do poloviny roku na vývoji pracovalo 400 lidí. Polaris byl oznámen v roce 2022 s tím, že půjde o novou ságu, nedávno se pak mluvilo o tom, že má nová hra posunout limity série i žánru RPG. Nic moc konkrétního ovšem o dalším Zaklínači bohužel nevíme a ani Badowski na tom v tuto chvíli nic nezměnil. Ačkoli nebylo řečeno, kdy bychom se mohli dočkat vydání, analytici předpokládají roky 2026 nebo 2027. To, co o hře a chystané trilogii v tuto chvíli víme, naleznete jako vždy v našem archivu. Řeč ovšem nebyla jen o Zaklínači.

Cyberpunk 2077 nedávno dokončil své vykoupení vydáním DLC Phantom Liberty a nové velké aktualizace, jeho pokračování je ovšem ještě daleko. Projekt Orion, jak je pokračování oznámené v roce 2022 označováno, se zatím nachází ve fázi konceptu. Badowski rovněž uvedl, že dle očekávání by na něm do konce roku mělo pracovat 80 vývojářů. Druhý CEO Michal Nowakowski poté dodal, že se zvažují multiplayerové prvky, ale že zatím nebude sdělovat nic podrobnějšího. Také byl založen tým, který řeší využití AI, která může být nápomocna, ale nemá být schopna nahradit lidi. CD Projekt byl měl mít teď navíc větší kontrolu nad celým procesem a podle Badowskiho věří, že se vyhnou problémům, které sužovaly Cyberpunk 2077.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Array
Další články
Nahoru