array(47) {
["_edit_lock"]=>
array(1) {
[0]=>
string(12) "1736838808:2"
}
["_edit_last"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "2"
}
["_thumbnail_id"]=>
array(1) {
[0]=>
string(6) "200982"
}
["onesignal_meta_box_present"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["onesignal_send_notification"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["onesignal_modify_title_and_content"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["onesignal_notification_custom_heading"]=>
array(1) {
[0]=>
NULL
}
["onesignal_notification_custom_content"]=>
array(1) {
[0]=>
NULL
}
["nadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_nadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b768e4aaf081"
}
["podnadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(87) "Tvrdí to magazín The Game Post. O novou MOBA hru se má postarat interní studio Sony"
}
["_podnadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b768e50af082"
}
["alternativni_vypis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_alternativni_vypis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5c87e33428d16"
}
["youtube"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_youtube"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b88296e59a70"
}
["sipka"]=>
array(1) {
[0]=>
string(6) "yellow"
}
["_sipka"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b8ef4780759d"
}
["seznam_rss"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "0"
}
["_seznam_rss"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5e00ae3f6f092"
}
["karta"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_karta"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76921533353"
}
["recenzovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_recenzovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76931623120"
}
["skore"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_skore"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b7698f3f97ee"
}
["testovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_testovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b852d98f5dc9"
}
["plusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_plusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76966215002"
}
["minusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_minusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76968715004"
}
["hodnoceni"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_hodnoceni"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76987c0f80b"
}
["galerie"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_galerie"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76944bc8b60"
}
["galerie2"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_galerie2"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b88191610d51"
}
["galerie3"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_galerie3"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b88192210d52"
}
["boxy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_boxy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b853d1b80254"
}
["_pageview_20250113"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "2"
}
["response_body"]=>
array(1) {
[0]=>
string(337) "{"id":"afbc76c6-805f-4380-b434-1d6640461100","external_id":"c809fff0-aea0-7c68-760c-d23c92ed6192","warnings":["You must configure iOS notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to iOS users.","You must configure Android notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to Android users."]}"
}
["status"]=>
array(1) {
[0]=>
string(3) "200"
}
["_wp_old_date"]=>
array(1) {
[0]=>
string(10) "2025-01-13"
}
["_pageview_20250114"]=>
array(1) {
[0]=>
string(2) "71"
}
}
Už v létě 2023 vypluly na povrch neoficiální informace o dalším projektu studia Bungie. Ačkoliv autoři Halo či Destiny pracují mimo jiné na návratu svého Marathon z roku 1994, dalším projektem má být MOBA s prvky her ze série Super Smash Bros. Ačkoliv nebyla hra ještě oficiálně představena, vývojáři o ni v létě alespoň v náznacích mluvili a zdálo se, že jde o další směr, kterým se chtějí vydat, nyní ovšem vychází najevo, že vývoj zřejmě převezme jiné studio Sony, které Bungie už několik let patří. Informaci přinesl exkluzivně magazín The Game Post, který nemusí nutně patřit k nejvěrohodnějším ve smyslu otevírání podobných témat. Zprávu však v potvrzujícím duchu přebírá také Forbes a skutečně se zdá, že patrně i s ohledem na nesnadný vývoj nového Marathonu se hry opravdu ujme jiný tým.
The Game Post zmiňuje v první řadě propouštění v Bungie, resp. druhou vlnu z roku 2024. Došlo na něj po dokončení datadisku The Final Shape pro Destiny 2, když sami zástupci Bungie v červenci loňského roku naznačovali, že společně se Sony zakládají nové studio. Podle tehdejších informací tam má vznikat „akční hra zasazená do zcela nového sci-fi světa“, a podle magazínu jde právě o Gummy Bears. K projektu pak The Game Post přinesl i několik detailů, nejprve o tom, že nový tým má tvořit asi 40 lidí z Bungie, k nimž se v novém studiu připojí další zaměstnanci. A pak k samotné hře, která má být interně označována za ten nejzábavnější titul, na kterém kdy Bungie pracovalo. Hra by měla nabídnout hned několik herních módů, tři odlišné typy operátorů – střelec, obránce a podpora, prim by měla hrát „pohodová“ estetika a hra by měla ve finále cílit spíše na mladší publikum, zejména tedy v porovnání s předchozí prací Bungie.
Co se týče článku magazínu Forbes, redaktor Paul Tassi otevřeně říká, že slyšel podobné zvěsti a může se pod některé výše citované informace podepsat. Potvrzuje několikrát zmiňované prvky ze série Super Smash Bros. s mírnou obavou o případný zásah ze strany Nintenda, protože spojnic má být celá řada. Dále mluví o celkové náladě či nádechu hry, který má být velmi uvolněný. A slyšel také o zábavě, kterou mají Gummy Bears přinášet, resp. nakolik si ji vývojáři cení. Jediné, nad čím trochu polemizuje, je PvP určené mladším hráčům. Tassi si není zcela jistý, zda tento koncept bude fungovat a připomíná také nedávné neúspěchy Sony na poli podobných titulů. Vše je ale v tuto chvíli otázkou času a hodně pozornosti se nyní upírá k Marathonu a tomu, jak titul dopadne. To by mohlo načrtnout, v jaké náladě budou vznikat další live-service tituly a zda Sony dokáže věci typu Concord přejít a hlavně kvalitou či zábavou budoucích her překonat.