Uběhly už více než dva měsíce od poslední oficiální zmínky ohledně snahy opravit nepříliš povedenou akci Anthem. Vývojáři z BioWare mluvili v polovině května o 30členném inkubačním týmu v Austinu, který postupně připravuje řadu vylepšení a zkouší najít cestu vykoupení, po které se prošel například No Man’s Sky nebo závody Driveclub. Ředitel austinské pobočky Christian Dailey však v květnu tvrdil, že i vzhledem k opatřením během pandemie koronaviru nemusí práce postupovat rychlostí, jakou by si hráči přáli a naznačil, že příchod nové verze, nebo dokonce rebootu, může být ještě v nedohlednu. Nyní se však Dailey ozývá znovu a ve svých příspěvcích na Twitteru uvádí, že mise na záchranu Anthemu pokračuje dobře a podělil se s několika zajímavými detaily.
It is going well. Hopefully we can spotlight some of the focus areas soon – player autonomy, proper progression (loot/javelin), endgame…and Pirates…. What topics would you like to see? https://t.co/0EK3KzNat1 pic.twitter.com/mbywBumPW0
— Christian Dailey (@ChristianDailey) July 8, 2020
Tím prvním je frakce pirátů, která by měla do hry přibýt v zájmu větší pestrosti a herních možností. Podle zveřejněného obrázku se frakce jmenuje Pirates of Blood Wind a nutno přiznat, že i když nepůsobí nikterak originálně, její mechanické zpracování by mohlo do hry poměrně dobře zapadnout. Piráti by přitom nemuseli být jediní, kdo stávající nabídku frakcí doplní a Dailey naznačuje, že toho vývojářský tým chystá mnohem víc. „Naše pirátské kamarády hodně probíráme, stejně jako [další] nové frakce. Chtěli bychom v této souvislosti prozradit víc v budoucnu. Jednu otázku ale můžeme zodpovědět – a sice, kde piráti žijí? Přesně tady,“ říká Dailey a přidává další obrázek speciální pirátské zátoky v duchu Anthemu.
Je tedy vidět, že původní koncept byl postupně detailně rozpracován a je téměř jisté, že ať už se hra vrátí v jakékoliv podobě, právě na piráty v ní zcela jistě narazíme. Christian Dailey je nicméně aktivní i v dalších odpovědích a potvrzuje řadu dalších prvků, na nichž jeho tým pracuje. Změnou by mohla projít celá mapa, navigace a radar, který mohl hráče v původní verzi hrát. A pokud byste si nevystačili s dostupnými režimy, ani v tomto ohledu by vás nová verze Anthemu nemusela zklamat. Dailey totiž nechal nahlédnout na onen inkubační proces a odtajnil, že si autoři pohrávají také s režimem battle royale. „Děláme interní jamy, na kterých zkoušíme zábavné a zajímavé přístupy k některým našim hrám. Ve skutečnosti jsme tu už měli battle royale nebo Battlefield Anthem,“ říká šéf studia. Naznačuje také, že si pohrávají s myšlenkou PvP soubojů v duchu hry Tribes, která se v základních vlastnostech Anthemu dost podobá.
Blog is done and off for approvals. No timing, but I hope in the next few weeks. Thanks again for the awesome response and feedback to everything you are seeing (good and bad). It really means a lot to the team. Have a great weekend all. oh…and this. pic.twitter.com/vnpVFYFcNS
— Christian Dailey (@ChristianDailey) July 25, 2020
Na závěr pak Dailey slibuje, že již brzy zveřejní všechny informace pohromadě ve formě obligátního blogového příspěvku, přičemž onen slib učinil už před 15 hodinami a je už pouze otázkou času, než budeme moci pohled na Anthem 2.0 trochu upřesnit. „Příspěvek jsem už napsal a čeká na schválení. Nevím, kdy to bude, ale doufám, že v několika příštích týdnech,“ dodává Dailey. A fanoušci jsou soudě reakcí pod příspěvkem natěšení.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.