Společnost MicroProse nedlouho po svém zmrtvýchvstání vydává první hru. Jedná se o titul Warfare 1944, který, jak už ostatně název napovídá, hráče vezme do druhé světové války. Válečné hry a simulátory koneckonců vždy patřily mezi základ portfolia slavného společnosti. O Warfare 1944 nepíšeme na Vortexu poprvé a v první řadě je třeba zdůraznit, že na Steam nedorazila plná verze, ale early access. Titul od týmu Drakeling Labs se prodává přibližně za 8 eur a slibuje taktickou first person akci, která ale sází na hodně stylizovanou grafiku.
Úkolem je podle vydavatele kromě jiného získat zpětnou vazbu na velmi ranou verzi, kterou otevřeně popisuje jako alfa demo.
Samotný titul pochází od nezávislých vývojářů a samozřejmě se začal rodit ještě předtím, než se jej ujal MicroProse. Můžeme si ale udělat alespoň představu, jaké projekty bude společnost vyhledávat. Úkolem je podle vydavatele kromě jiného získat zpětnou vazbu na velmi ranou verzi, kterou otevřeně popisuje jako alfa demo. Warfare 1944 nás zavede na známá bojiště a slibuje velké mapy i spoustu dobových zbraní. Jediný výstřel vás tady může zabít a podle autorů je pro úspěch v boji klíčová komunikace, stejně jako spolupráce v rámci týmu.
Komunitně vyvíjenou akci vývojáři přirovnávají ke hrám jako Red Orchestra, Forgotten Hope nebo Battlefield 1942, což je poměrně široký rozptyl. Pokud jde o výtvarnou stránku, inspiroval se tým podle svých slov titulem Due Process. Úkoly a týmovou souhru zase odkoukal od akce Squad. Ovládání zbraní má připomenout hru Red Orchestra a mapy jsou ovlivněné zmíněným Battlefieldem.
Autoři chtějí vytvořit duchovního nástupce akce od DICE, ale líbí se jim i singl u her jako Ravenfield a v budoucnu by proto rádi přidali také obsah pro jednoho hráče. Studio si klade za cíl podle svého vyjádření oživit ty prvky starších her které postrádají v moderních střílečkách. Základní verze obsahuje pěchotu, časem mají přibýt další strany, zbraně nebo vozidla.
Hru pohání technologie Unreal Engine 4 a vlastní framework OHDCore. Stejná soustava rozpohybuje i další připravovaný titul Drakeling Labs – modernější válečnou akci Operation: Harsh Doorstop. Peníze vydělané z prodeje Warfare 1944 se mají proto pozitivně projevit i na druhé jmenované hře a její produkci.
Plná verze má pak obsáhnout destrukci, vozidla, letadla i lodě.
Vývojáři také zveřejnili jízdní řád, který slibuje další obsah a vylepšení. Autoři podle svých slov nepodléhají žádné iluzi a ví, že je čeká ještě spousta práce, která zabere hodně času. Proto také říkají, že titul stráví v programu předběžného přístupu tolik času, kolik bude nutné. Nedělají žádný odhad ani neslibují žádná čísla.
Early access verze se soustředí výhradně na boj pěchoty. Dokud nebude hotový, nemůžou autoři přidávat další stroje. Hratelnost je prý jednodušší a přímočařejší. Vše se ale bude průběžně rozrůstat a měnit. Plná verze má pak obsáhnout destrukci, vozidla, letadla i lodě. S tím poroste také cena.
Další podrobnosti pak autoři připojili v obsáhlém vývojářském deníčku. Představili trojici map: pláž Utah, francouzské město Carentan a ostrov Wake. Všechna tato bojiště by vám měla být důvěrně známá z historie i jiných podobných her. Ukázali také rozpracované modely lodí a letadel. A samozřejmě se neopomněli zmínit ani o druhém projektu. Akce Operation: Harsh Doorstop nás vezme do Afghánistánu, kde proti sobě v roce 1991 ve fiktivním konfliktu budou stát jednotky NATO a Sovětského svazu. Ale i do této hry mají přibýt bitvy z druhé světové války, válka v Zálivu a další fiktivní historické, moderní i futuristické konflikty.
Závěrem se sluší připomenout, že kromě jmenovaných her chystá MicroProse ještě tituly Second Front, Task Force Admiral, Sea Power: Naval Combat in the Missile Age a The Mighty Eighth.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.