Na tenhle díl jsme se opravdu těšili. Pokud jste totiž byli dostatečně pozorní, už dříve jste od nás mohli slyšet, že se nám podařilo oslovit někoho z již neexistujícího studia Vatra Games, které pracovalo na hře Silent Hill: Downpour a tím někým byl šéf animátorů Martin Hebert. V rozhovoru nám nabídl unikátní pohled do zákulisí vývoje zmiňované hry a odpověděl na řadu otázek, které si fanoušci už roky pokládají a dosud o nich nikdo nikde nemluvil. Pokud se tedy o osud „českého“ Silent Hillu zajímáte, dnes si přijdete na své. A pokud ne, pořád pro vás máme zajímavá témata – bavili jsme se o dokumentu Playing Hard o For Honor, Petr rozebral typy obtížností ve videohrách a společně se pozastavili nad přístupem Respawnu k cheaterům v Apex Legends. Příjemnou zábavu!
03:34 - Dokument Playing Hard o For Honor
21:12 - Přístup vývojáři k obtížnosti ve hrách
46:06 - Respawn nasazuje proti cheaterům hardwarové bany
01:06:07 - Rozhovor s Martinem Hebertem o Silent Hill: Downpour
01:55:43 - Závěrečný mišmaš
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Co se týče obtížnosti, spíš se manipuluje s čísly. Než s inteligencí nepřátel, což bych uvítal více. Obecně mám ale za to, že obtížnost mnoha titulů se posunula spíš do roviny „Easy“. Asi to vychází z přesvědčení, že když je hra „přístupnější“, osloví více hráčů.