Začátek týdne by se na Vortexu mohl jen stěží obejít bez vidcastu, takže vám ho servírujeme k polednímu klidu. Povídali jsme si tentokrát o tom, jak může probíhat vývoj ve společnosti s plochou strukturou, tedy víceméně bez šéfů. Dále jsme se zabývali otázkou, zda stojí Ratchet & Clank: Rift Apart v PC verzi za plnou cenu, případně zda bychom měli cenu zohledňovat v recenzích. A došlo i na příjemný rozhovor, tentokrát s Lukášem Kuncem z Amanita Design o aktuálním rozpoložení studia a vývoji nových projektů.
11:07 - Jak probíhá vývoj her bez šéfů?
48:12 - Stojí PC verze 2 roky starého titulu s 10hodinovou herní dobou za plnou cenovku?
1:09:18 - Rozhovor s Lukášem Kuncem o aktuálním rozpoložení studia Amanita Design
1:36:52 - Závěrečný mišmaš
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Pokud mi cena z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, počkám na slevu. Takže hodnotit hru na základě ceny/délky je nesmysl. To je, jak dobře říkáte, individuální. Pro mě je 60 € moc všeobecně, to si raději počkám rok dva, nebo dám titulu vale.