Vítáme vás na startu dalšího týdne, a jak jinak než prostřednictvím vidcastu. Tentokrát jsme pro vás dali dohromady necelé tři hodiny povídání či poslouchání s plejádou témat a hlavně velkým rozhovorem, který jsme pro vás chystali už delší dobu. Pozvání do Vortexu přijal Jarek Kolář, jeden z nejvýraznějších herních vývojářů, který ve svém studiu InGame pracuje na hře Crime Boss: Rockay City. Hra byla představena na akci The Game Awards a nás samozřejmě nezajímalo jen to, jak se spolupracuje s velkými filmovými hvězdami, které budou mít ve hře hlavní role.
Nad rámec rozhovoru jsme se pak podívali na další hádku vojenských nadšenců, kteří neváhají své argumenty podkládat utajovanými dokumenty. Dojde také na výlet do historie a pohled na trochu bizarní hry z ryze neherního média Photo CD. A kromě závěrečného mišmaše pro vás máme také příběh vzniku A Plague Tale od studia Asobo, který byl všechno jen ne poklidný a bezstarostný.
08:41 - Fanoušci War Thunderu opět použili v hádce o vojenské technice utajované dokumenty
23:47 - Jak se hrály hry na ryze neherním médiu Photo CD od Kodaku
51:16 - Jak se studio Asobo ztratilo a znovu našlo při vývoji hry A Plague Tale
1:27:53 - Rozhovor s Jarkem Kolářem nejen o hře Crime Boss: Rockay City a jeho hvězdách z řad hollywoodských celebrit
2:11:37 - Závěrečný mišmaš
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Jinak doplním, že jsou dva způsoby, jak to vidět. Jeden je, že vrstvy z obrazu vystupují, ale druhým způsobem lze vidět obraz inverzní, tj. vrstvy se propadají. Kdysi jsem to také zvládal jako Zdeněk vidět konstantně s obracením stránek a také jsem zvládal bleskurychle“přepnout“ mnou zmíněné způsoby vidění.