Na startu nového týdne pro vás máme další vydání našeho vidcastu. Ve 213. díle jsme se poměrně značně zaměřili na zvuk a na hudbu, takže vás nejprve čeká kvíz, v němž hádáme podle krátkých úryvků hudby z menu název hry a dojde také na průřez tím, jak zní brokovnice v různých akčních hrách napříč desetiletími. Pak pro vás máme příběh o tom, kterak Gears of War nemuselo mít multiplayer. A vše před mišmašem opět zakončíme částečně zvukem během rozhovoru s Petrem Filipovičem, jedním z autorů očekávané hry Phonopolis od studia Amanita Design.
01:43 - Kvíz - poznáte hru podle úryvku její hudby z menu?
31:32 - První Gears of War nemuselo mít multiplayer. Chybělo málo a dnes ikonická součást série mohla být ze hry vyškrtnuta
57:21 - Jak zní brokovnice z různých her? Která z nich je pořádně hluboká a masitá a se kterou byste se báli vystřelit?
1:20:33 - Rozhovor s Petrem Filipovičem, jedním z autorů „papírové“ hry Phonopolis od českého studia Amanita Design
1:46:50 - Závěrečný mišmaš
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Hráno, ale nepoznáno: Alien: Isolation, Batman: Arkham City (odehrány jen 2 hodiny), Bioshock a Need for Speed: Hot Pursuit.
Poznáno, ale nevzpomenutu zůstalo „L.A. Noire“, kde jsem téměř okamžitě v duchu pronesl: „To je takové NOIRové, to znám!“ Byly jste ale rychlejší.
Poznáno a okamžitě pojmenováno bylo „Return of the Obra Dinn“. A také aby ne, když jsem dělal český překlad a při testování mám „nahráno“ 91 hodin a hru jsem spouštěl určitě několiksetkrát. A jelikož se hra rychle načítala, tak jsem ji spouštěl někdy klidně dvakrát do minuty. A možná jako jediná ukázka má jedinečnou tematickou melodii a nástroje, jež se prolínají celou hrou a neobjevuje se jen v menu hry coby generická podkresovka.