Nové vydání našeho vidcastu přináší nadstandardní porci obsahu, informací a doufejme i zábavy. V tradiční sestavě jsme si povídali o bezprecedentní míře zveřejněných dokumentů v souvislosti se sporem společností Epic Games a Apple. Petr vám představí některé „tajné“ triky vývojářů, kterými se snaží ve svých hrách řešit běžné problémy nebo přimět hráče udělat kýženou věc. A nechybí ani Jirkovo zamyšlení nad tím, zda hororové hry mohou ve svém žánru uspět, i když nejsou příliš strašidelné. Coby hosta jsme pozvali Honzu Modráka, milovníka herních magazínů a bývalého šéfredaktora české mutace Oficiálního PlayStation magazínu. Důvod byl jasný – éra onoho prestižního magazínu ve své základní britské edici totiž po dlouhých letech skončila, čímž vznikl prostor na bilancování, vzpomínání i výhledu do budoucna.
06:16 - Nečekaný dopad sporu Epic Games a Applu
29:32 - Tajné triky vývojářů, kterými řeší běžné herní problémy
1:03:44 - Může být hororová hra úspěšná, i když není děsivá?
1:22:24 - S Honzou Modrákem rozebíráme konec Oficiálního PlayStation magazínu
1:56:53 - Závěrečný mišmaš
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Zrovna takový MS, má s podobnými spory, stran dominantního postavení, ne/uzavřenosti platformy a hranice, co si vlastník platformy ještě smí nebo nesmí dovolit, docela bohaté zkušenosti, viz https://en.wikipedia.org/wiki/United_States_v._Microsoft_Corp. nebo https://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Corp._v._Commission které ukazují, že častokrát zmiňované poučky „nikdo přece nenutí toho a toho, aby svůj produkt nabízel tam a tam, ale když to udělá, tak dobrovolně souhlasí s podmínkami vlastníka platformy, ať už jsou jakékoliv a nemá si nač stěžovat“ před patřičnými orgány tak docela neobstojí.