Na startu nového týdne nás najdete v plném nasazení. Připravili jsme pro vás další dvouhodinový vidcast, ve kterém jsme nešetřili zajímavými tématy, ani skvělým rozhovorem. Nejdříve se všichni tři ještě jednou věnujeme poslednímu dílu série Assassin’s Creed. Jirka pak mezi nás hodí šrapnel v podobě strhující historky o zapomenuté hře Crow 64. A nakonec pro vás máme rozhovor s Petrem Kolářem, který dlouhé roky pracoval na vedoucích pozicích v Bohemia Interactive, odkud se přestěhoval do nového brněnského studia THQ Ashborne Games. Ještě před nástupem do nové funkce jsme si s ním ale povídali o vývoji Army a především Vigoru, ohledně kterého nám Petr prozradil celou řadu zákulisních informací, včetně toho, proč byla hra zprvu exkluzivní pouze pro Xbox One.
05:12 - Rozloučení s Valhallou nad detaily, které se nevešly do recenze
36:08 - Pozoruhodný a děsivý příběh zapomenuté hry Crow 64
1:08:53 - Rozhovor s Petrem Kolářem z nového studia THQ. Vigor vyšel na Xboxu One náhodou a dílem chybně odeslaného mailu, říká bývalý producent z Bohemia Interactive
1:46:55 - Závěrečný mišmaš
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Doporučuji Vám film jmenuje se Roztříštění a je na Netflix.Tak mrkněte.
Ale co mi přijde zajímavý: V podstatě všechny věci, který mne štvaly v AC Odyssey (a štvaly tak že jsem ji nedohrál) tady už nejsou: neustálý čísílka nad každým nepřítelem, nemožnost vstoupit do vyšší lokace aby te nezabila první veverka, nutnost opravdu úmorného neustálého grindu abys mohl pokračovat b v hlavním příběhu etc. Pro mne je Valhalla vylepšená Odyssey – která ale na Vortexu dostala 8/10.
Ano, vím že Jirka je víc „empatický“ recenzent, který hledá co je na hrách dobré, a Zdeněk si spíš v brousí drápky na chybách. Nijak zvlášt mi to neva,, ale, hertnajz šúviks, v čem je Valhalla horší než Odyssey? Co mi – krom toho že O. byla vtipnější – uniká?
AC Odyssey se mi líbí, ale nejsem schopen to dohrát, protože mě hra příliš nutí uměle zvyšovat XP a už nemám sílu dělat pořád dokola totéž.
Ano také chci akční adventuru, která bude vedena linkou příběhu s novými herními prvky a rozloha může být do 40 hodin.
Toto měl prostě Zaklínač 3 prostě skvěle vyvážené.
Kvalita nemůže být nahrazena kvantitou. Doufám, že více recenzí jako jsi napsal pomůže změnit tento stereotipní styl posledních AC.
Zdeněk má skvělý recenze, ona pravda mnohdy muže bolet.