branding
Vortex #145 | Poslední tečka za Valhallou, zapomenutá hra Crow 64 a rozhovor s Petrem Kolářem o Armě a Vigoru

Vortex #145

Poslední tečka za Valhallou, zapomenutá hra Crow 64 a rozhovor s Petrem Kolářem

Zdroj: Vortex

Na startu nového týdne nás najdete v plném nasazení. Připravili jsme pro vás další dvouhodinový vidcast, ve kterém jsme nešetřili zajímavými tématy, ani skvělým rozhovorem. Nejdříve se všichni tři ještě jednou věnujeme poslednímu dílu série Assassin’s Creed. Jirka pak mezi nás hodí šrapnel v podobě strhující historky o zapomenuté hře Crow 64. A nakonec pro vás máme rozhovor s Petrem Kolářem, který dlouhé roky pracoval na vedoucích pozicích v Bohemia Interactive, odkud se přestěhoval do nového brněnského studia THQ Ashborne Games. Ještě před nástupem do nové funkce jsme si s ním ale povídali o vývoji Army a především Vigoru, ohledně kterého nám Petr prozradil celou řadu zákulisních informací, včetně toho, proč byla hra zprvu exkluzivní pouze pro Xbox One.

Seznam témat

05:12 - Rozloučení s Valhallou nad detaily, které se nevešly do recenze

36:08 - Pozoruhodný a děsivý příběh zapomenuté hry Crow 64

1:08:53 - Rozhovor s Petrem Kolářem z nového studia THQ. Vigor vyšel na Xboxu One náhodou a dílem chybně odeslaného mailu, říká bývalý producent z Bohemia Interactive

1:46:55 - Závěrečný mišmaš

Nahlásit chybu v článku

5

Napsat komentář

Další články
Nahoru