Ani sváteční pondělí vás neochudí o další vydání našeho vidcastu, ve kterém se z větší části ještě jednou věnujeme remaku Mafie. Jirkovu recenzi doplňují Zdeňkovy dojmy a další povídání o tom, co se nám líbilo a co už tolik ne. Petr si také připravil vlastní téma – rozebírá profily jednotlivých hráčů podle jejich preferencí. A nechybí ani rozhovor, tentokrát s Jiřím Mikolášem a Martinou Kutálkovou, s nimiž jsme si povídali o jejich karetní hře Scratch Wars, která navíc nenabízí jen fyzickou variantu, ale je plnohodnotně dostupná také v té digitální.
02:23 - Profily a motivace hráčů na základě jejich osobních preferencí
20:55 - Uzavření hodnocení remaku Mafie
1:00:06 - Rozhovor s Jiřím Mikolášem a Martinou Kutálkovou o hře Scratch Wars
1:28:16 - Závěrečný mišmaš
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Trochu mě mrzí, že se zaobíráte zbytečnostmi příběhu, které ani nejsou natolik důležité, jako hlavní kostra sama. To že vývojáři poupravili charakter postav dle mého této hře jen prospělo, zejména u Sáry, která není tolik naivní jako v originále. To je však ale stále subjektivní názor, který záleží na úhlu pohledu, narážím na to, že jste se opět v recenzi a reakcích nevěnovali samotné dějové lince (změna konce, klíčových misí atd.), a tomu, že změna těchto misí ovlivnila samotnou závěrečnou pointu celé hry. Zmínil jsem toto už u některých vašich předchozích recenzí a zmiňuji to i znovu. Je to škoda a vašim recenzím to často škodí.
Zároveň nyní moc nechápu, co chcete od extrémní jízdy. To že je vůbec těžké ji ve volné jízdě najít je pravda. Na jednu stranu ale chcete hru/příběh s co nejvíce realistickými prvky a na druhou chcete do příběhové části přidat extrémní jízdu, která je přeci jen víc crazy, takže pak bude hráč nahánět postavu s hlavou psa? Ve volné jízdě má své opodstatnění a proto se ta jízda taky jmenuje volná.