Nový týden načínáme tradičně vidcastem, který vás provede několika herními tématy a ve druhé polovině se zaměří na působení a fungování Esportovní studentské asociace, organizující turnaje v e-sportu na českých a slovenských vysokých školách. Ještě před tím, než ale dáme slovo Markovi Štěpánkovi z ESA, máme pro vás povídání o tom, kde se vzalo označení AAA hra a budoucím rozšiřování této nálepky o další písmena A. Petr se pak v dozvucích svého hraní remasteru Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 vrátí k původním hrám a rozebere několik zajímavostí.
04:02 - Zajímavosti ohledně vývoje Tony Hawk's Pro Skater
26:33 - Geneze označení AAA hra a další i delší odvozeniny
50:35 - Povídání s Markem „Lepidlem“ Štěpánkem o e-sportu na vysokých školách
1:18:17 - Závěrečný mišmaš
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Nic to ale nemění na tom, že většina těchto her je uzpůsobena potřebám kompetetivním, rádoby, hráčům. Bez náhody, schematizovaně a predikovatelně. A pak je otázkou nakolik jsou tedy kompetetivní hráči opravdovými hráči.
V druhé vlně pak balancování podléhá potřebám obchodu, takže hrdina co příští týden dostane item/skin je trochu vylepšený, aby se prodal. A pak je otázkou jestli hry mají vůbec dostatečný balanc a jsou férové.
V třetí vlně je to potřebám pay2pay modelu a platícím zákazníkům, to je ale spíše věcí matchmankingu.
Je to v kurzu a je to byznys. Nic víc.