Pondělní vidcast je konečně tady a pevně doufáme, že se u jeho sledování budete bavit jako u předchozích 125+ dílech. První téma jsme věnovali Petrovým dojmům z konzolové verze Assetto Corsa Competizione. Dále jsme rozebrali důležité změny ve hře Control, které na základě hráčského testování vstoupily do hry jen několik měsíců před vydáním. A nechybí ani fascinující příběh „skutečného“ Silent Hillu – městečka Centralia, pod kterým už desítky let hoří. K rozhovoru jsme si pak přizvali Lukáše Macuru ze Cinemaxu a Viktora Bocana, který se měrou vrchovatou podepsal pod Kingdom Come: Deliverance a vedle přípravy další hry studia Warhorse si odskočil k soukromému projektu Automatica.
04:56 - První dojmy z konzolové verze Assetto Corsa Competizione
23:54 - Co ovlivnilo hráčské testování na hře Control půl roku před vydáním
52:04 - Předobraz městečka Silent Hill se jmenuje Centralia. Desítky let pod povrchem hoří
1:12:56 - Rozhovor s Viktorem Bocanem a Lukášem Macurou (nejen) o hře Automatica
1:49:33 - Závěrečný mišmaš
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.