Někdejší creative director Sledgehammer Games Bret Robbins prozradil v rozhovoru pro pořad MinnMax, že tento tým v minulosti pracoval na dvou hrách ze série Call of Duty, které nakonec nikdy nevyšly. Studio Sledgehammer Games má na kontě hry Call of Duty: Advanced Warfare, Call of Duty: WWII a Call of Duty: Vanguard. Nechybělo zřejmě mnoho a mohli jsme se dočkat Advanced Warfare 2. Jednička vyšla v roce 2014 a byl to první díl, jehož vývoj tým vedl. Po vydání se autoři vrhli na pokračování a Robbins prozradil, že dokonce měli demo a prototyp.
Ale nakonec z nápadu sešlo a namísto něj v roce 2017 vydali Sledgehammer Games Call of Duty: WWII. Téma druhé světové války se podle Robbinse vrátilo a zdálo se to jako lepší příležitost. Zájem na tom mělo také vedení Activisionu, ale tým se nakonec pro návrat do toho období nadchl. I když si Robbins myslí, že by Advance Warfare 2 bylo úžasné, je rád, že udělali druhou světovou válku.
Ještě předtím měl ale Sledgehammer pracovat ještě na jiném projektu – third person hře zasazené do Vietnamu a Kambodže. To bylo hned po založení týmu. Robbins titul popisuje jako kombinaci Uncharted a Call of Duty. I v tomto případě vzniklo demo a prototyp. Mělo to být brutální a temné. Ale zůstalo jen u experimentu. Podle Robbinse se autoři nedostali příliš daleko. Možná by výsledek mohl působit podobně jako neprávem opomíjený Shellshock: Nam ’67 z roku 2004 od studia Guerrilla Games.
Kdyby si prý Robbins měl vybrat jen jeden z projektů, který by mohl pokračovat, bral by Advanced Warfare 2. Protože vymysleli celý jeho svět. Shodou okolností se minulý rok na podzim objevily spekulace, že by Sledgehammer Games mohli pracovat na pokračování, ale Tom Henderson je na základě vlastních zdrojů později vyvracel.
Robbins odešel z týmu v roce 2018 a založil Ascendant Studios, který pracují na hře Immortals of Aveum, o níž jsme psali jen před pár dny v souvislosti s možným datem vydání.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.