Upozorňujeme, že následující materiál není vhodný pro mladistvé.
Tým Madmind Studio má na kontě Agony a chystá jeho spin-off Succubus nebo survival horor Paranoid. Všechno jsou to poměrně syrové a brutální hry, které se nebojí kontroverze. Tu možná potenciálně nejkontroverznější ale chystá samotný zakladatel studia Madmind Tomasz Dutkiewicz. Nikoli pod křídly svého týmu, který dál vede, ale sám. Madmind Studio řídí přes pět let a je podepsaný pod jeho dosavadními tituly, ovšem horor Tormentor je nová značka nezávislá na Madmind, v němž Dutkiewicz dál působí.
S pomocí ray tracingu máme budovat neobvyklé pasti a labyrinty, které zmatou naši kořist a dají nám výhodu. Takovým technologickým trikem mají být například zrcadlová bludiště.
Ve hře Tormentor, jak už ostatně její název napovídá, se stanete nelítostným trýznitelem, který si vydělává peníze tím, že mučí nevinné oběti a tento obsah streamuje na dark web. Jeho diváci mu přitom přispívají donaty za kreativní způsoby zabití, čímž si vydělává na novou techniku a rozšiřuje i svůj žalář. Samotný hlavní hrdina, jako by snad potřeboval nějaké ospravedlnění pro své běsnění, prý trpí vážnou duševní nemocí, která jej připravuje o rozum i o vzpomínky. Vydělané peníze proto investuje také do experimentální drogy, která ho jako jediná dokážete udržet na nohou.
Tomasz Dutkiewicz o hře Tormentor říká, že je designována na next-gen hardware a míří na PC, PlayStation 5 i Xbox Series. Hru pohání Unreal Engine od Epicu. S pomocí ray tracingu máme budovat neobvyklé pasti a labyrinty, které zmatou naši kořist a dají nám výhodu. Takovým technologickým trikem mají být například zrcadlová bludiště. Vězení ale budeme postupně doplňovat o další pasti a smrtící nástroje. To vše ve snaze uspokojit poptávku zvrácených diváků, kteří chtějí stále víc.
Oběti nám bude dodávat gang obchodníků s bílým masem, přičemž si budeme moci sami vybrat, jak má nebožák vypadat. Z kořisti se nicméně může stát i lovec a můžeme dát těmto zamýšleným obětem do ruky zbraň, aby naopak šli oni po nás. Tomasz Dutkiewicz slibuje brutální popravy i různé mučící nástroje. Hra už má kartu na Steamu, takže zjevně nedojde o žádný opožděný aprílový vtípek.
Možná to někdo může chápat jako extrémní alegorii na prostředí streamování, ale s jistotou můžeme říct, že Tormentor videohrám zase jednou vyslouží místo v mainstreamovém zpravodajství, až se o něm neherní média dozví. Vedle něj totiž scéna mučení z GTA V připomíná “nevinné laškování”. Shodou okolností projekt ještě víc evokuje Manhunt od stejných autorů. Ostatně podívejte se sami na upoutávku, která kromě jiného končí vypíchnutí očí… Tak veselé Vánoce.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.