branding
Anthem, Electronic Arts, Ve hře Anthem konečně začíná slibovaný event Cataclysm

Ve hře Anthem konečně začíná slibovaný event Cataclysm

Přináší nové mise, nepřátele, ale také další herní měnu. Napraví reputaci problémové hry?

7. 8. 2019
Název: Anthem Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 22. 2. 2019

Pro drtivou většinu her je uvolnění velkého obsahového updatu možností, jak o sobě dát po vydání znovu vědět a jak alespoň na omezenou dobu zvýšit klesající prodeje. I z toho důvodu se kolem důležitých updatů tancuje marketingový rokenrol a navozuje se pocit určité výjimečnosti, podpořený komunitními streamy, novými trailery, obrázky a rozhovory. Ne však v případě Anthemu od vývojářů z BioWare, který se sice oné obsahové péče konečně dočkal s updatem na verzi 1.3, ovšem uvedení dlouho slibovaného eventu Cataclysm proběhlo v tichosti a skoro se zdá, že vývojáři vůbec nechtějí, aby se o něm mluvilo. Na druhou stranu je to ale pro Anthem příznačné, s přihlédnutím k tomu, že kataklyzma mělo začít nejpozději v květnu a jen blížící se konec měsíce přinutil lidi z BioWare promluvit a následně ohlásit nucený odklad.

Pojďme ale tedy k obsahu, který update přináší a který má za cíl postavit pevné základy pro budoucnost celé hry. Tím nejdůležitějším je již zmiňovaný časově omezený event, který s sebou přináší nové mise, výzvy v režimu Freeplay, unikátní odměny a podle popisu na oficiálních stránkách i nevratné změny herního světa. Do akce může vstoupit každý, kdo dokončí misi Incursion, nemělo by však záležet na vaší úrovni ani vybavení. Po vstupu do nové oblasti vás pak přivítá vichřice a temná oblaka, která současně slouží jako určitá bariéra před tím, kdybyste se chtěli ihned pustit do prozkoumávání celé mapy. Váš oblek totiž není na tyto podmínky připraven a poškodil by se, čímž chtějí vývojáři docílit toho, aby hráči nacházeli jednotlivé arény, uzavírali trhliny, způsobující destruktivní vrtochy počasí a postupně mapu zpřístupnili pro Freeplay.

Cataclysm má pokladničku na vlastní měnu rozdělenou na dvě přihrádky – do první budou padat obyčejné krystaly za plnění misí, do té druhé připadnou krystaly vzácnější.

I v rámci tohoto módu ale budete muset lokaci „uzdravit“, a to uzavíráním bouřných bran, které se budou coby anomálie vyskytovat v oblacích. Za všechno vaše snažení pak samozřejmě přijde odměna, ať už v podobě konkrétní výbavy, nebo nové herní měny. Ano, slyšíte správně, Cataclysm má vlastní pokladničku rozdělenou na dvě přihrádky – do první budou padat obyčejné krystaly za plnění misí, do té druhé připadnou krystaly vzácnější. Ty samy o sobě ale budou sloužit jen k následné směně na první typ krystalů a nákup beden i dalších předmětů, kam logicky vedle zbraní spadají také skiny a výbava obecně.

Co se týče soubojů, ani tady byste neměli pocítit nedostatek – vývojáři připravili speciálně pro event několik nových nepřátel a představují také Varu, velitelku Dominionu, která udílí rozkazy nepříjemně silným Valkýrám. Vara navíc věří, že dokáže překonat všchna úskalí, se kterými si nedokázal poradit Monitor a je přesvědčená, že může převzít kontrolu nad celým světem. Její likvidace tak bude ultimativním cílem v rámci celé sezóny a s jejím skonem skončí i období kataklyzmatu. Požadovaným směrem by vás měla navést trojice příběhových misí, které se začnou odvíjet v pevnosti Tarsis po příjezdu Grandmastera Adamse a povedou až do oka zničující bouře.

Než se tak ale stane a hráči sezónu ukončí, budou se muset vypořádat s chystanými změnami v podobě modifikátorů vlastností jejich Javelinů, které se budou každý týden měnit. Takže zatímco na začátku obdržíme boost k rychlejšímu dobíjení jetpacku, později to může ke slovu přijít nemožnost uchovávat jakékoliv další zásobníky pro zbraně mimo ty, které jsou zrovna nabité. Samozřejmě se zvýší počet nábojů, který bude vypadávat ze zabitých nepřátel, ale určitě bude nutné pozměnit herní styl a přizpůsobit se novým podmínkám. V obecné rovině pak sluší zmínit, že vývojáři s updatem na verzi 1.3 odstranili veličinu štěstí na jednotlivých kusech výbavy, která ovlivňovala raritu a množství lootu. Nově tak na úrovních Easy až Grandmaster 1 bude „Luck“ počítán tak, jako kdyby měl maximální možnou hodnotu a na vyšších úrovních obtížnosti došlo k blíže nespecifikovaným úpravám, které by však měly raritu i množství nacházených předmětů.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru