branding
Iron Man, Electronic Arts, V září oznámený Iron Man od Motive se už testuje

V září oznámený Iron Man od Motive se už testuje

První skupiny se mají pustit do hraní už dnes. Vývoj hry ale může být stále ještě na začátku

Zdroj: ilustrační foto, Square Enix
31. 10. 2022
Název: Iron Man Vývojář: Vydavatel: Žánr:

V průběhu letošního léta se objevily zprávy, že ve studiu Motive, které spadá do rodiny Electronic Arts, vzniká nová hra s Iron Manem. O spolupráci EA a Marvelu mluvil novinář Jeff Grubb i známý insider Tom Henderson, aby se zvěsti o necelé dva měsíce po prvních náznacích potvrdily. Obě zmíněné společnosti potvrdili vývoj Iron Mana na konci září, a ačkoliv nepřinesly mnoho dalších detailů, z kusých informací vyšlo najevo, že titul bude mít vlastní příběh a půjde o akční adventuru pro jednoho hráče z pohledu třetí osoby. Hráči se rovněž dozvěděli, že za hrou stojí Olivier Proulx, který pracoval jako producent na Marvel’s Avengers i Marvel’s Guardians of the Galaxy, všechny informace o tom, že je vývoj teprve na začátku, však způsobily rychlou ztrátu zájmu a očekávání vydání až za několik let. Nyní se ovšem se zákulisními novinkami vrací zmíněný insider Tom Henderson a s odkazem na zdroje obeznámené se situaci kolem vývoje hry tvrdí, že Iron Man od EA Motive čeká od dnešního dne první test.

„Naše zdroje odhalily, že testování oficiálně proběhne od 31. října do 2. listopadu a půjde o tzv. test 1-na-1 v některém ze studií EA,“ uvádí Henderson na stránkách magazínu Insider Gaming. Dodává, že ačkoliv se o této fázi mluví jako o testu, má jít ve skutečnosti spíše o sezení, na základě kterého získají vývojáři zpětnou vazbu k důležitým aspektům hry. „S největší pravděpodobností zahrnují části příběhu, herní mechanismy, módy a další,“ doplňuje insider. S odvoláním na webové stránky EA Playtesting pak ještě blíže vysvětluje, jak onen test 1-na-1 vlastně probíhá, nejde však o nic překvapivého. Spolu se zaměstnancem z EA vybraný člověk hraje zvolený úsek hry a následně odpovídá na dotazy ohledně celkového zážitku, konkrétních detailů a dalších okruhů, které pomáhají formovat podobu titulu. „Tato sezení obvykle trvají od 30 do 120 minut a mohou proběhnout online i osobně v jedné z našich testovacích laboratořích,“ uvádí vývojáři z EA obecně.

Nic bližšího tudíž nelze z údajných testů v tuto chvíli vyčíst, je pak samozřejmě otázkou, zda se někdo rozhodne porušit dohodu o mlčenlivosti nebo se v exponované době, kdy se hra ukazuje hráčům z řad veřejnosti, dozvíme víc. Faktem ovšem zůstává, že bez ohledu na test, vývoj je patrně stále na začátku, což by do určité míry odpovídalo tomu, jakým způsobem v poslední době EA ke svým novým titulům přistupuje. Týkalo se to hry Skate, kterou mohli vybraní hráči testovat ve stavu, který měl daleko od předfinální verze, týká se to pochopitelně i nedávno oznámeného pokračování série The Sims, které nabídne k testování editor nábytku a s největší pravděpodobností ze stejné fáze testování unikaly také informace o Need for Speed Unbound.

Na konto Iron Mana tak můžeme ještě doplnit, že generální manažer studia Motive Patrick Klaus už dříve mluvil o tom, že oznamují hru s velkým předstihem také proto, aby přilákali do svých řad nové nadějné vývojáře, kteří by se chtěli ke studiu připojit a projevit svou vášeň k Marvelu třeba tím, že začnou na titulu pracovat. Klaus však potvrdil, že další motivací bylo vtáhnout do vývoje veřejnost a umožnit ji stočit vývoj směrem, kterým si přeje, tak snad budou testeři za hráče lobbovat za ty správné věci.

 

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru