Dvoučlenné české studio MOD42 oznámilo novou adventuru, která jako by z oka vypadla dávným klasikám. Jedná se totiž o tradiční 2D point-and-click adventuru nazvanou Two Realms: Whispers from the Rift, která zaujme výtvarnou stránkou, která se díky pixelartovému provedení vrací do minulosti, nebo temným nádechem a atmosférou. Pokud byste patřili mezi ty, kteří tento zvolený žánr už považuji za mrtví, vývojáři by s vámi nesouhlasili, ale vlastně jim to může být jedno. Jejich cílem totiž je vytvořit něco, co zbožňují.
Autoři Jaromír Janisch a Tomáš Letal se při vývoji Two Realms: Whispers from the Rift inspirovali hrami jako Kathy Rain a Excavation of Hob’s Barrow, ale rovněž českým Poslem smrti alias Black Mirror. Důraz je kladen na atmosféru a hluboký propracovaný příběh, který vypráví o Tobiasovi a jeho mladším bratrovi, jejichž běžný život naruší nalézt zvláštních krystalů. Tobias musí najít způsob, jak ochránit svět blízké, ale zdá se, že má co do činění s temnými silami, a že o drahokamy usilují i jiní. Vše nabere nečekaný až temný spád. Postavy ve hře jsou plně namluvené, je v ní přítomna kočka, příběh s nečekanými zvraty by měl zabrat nějakých 5 až 10 hodin a chybět nesmí četné rozhovory a hádanky, jež jsou důležitou součástí každé klasické klikací adventury.
Zdroj: MOD42
Hra je ve vývoji od začátku letošního roku, někdy kolem června a července mají vývojáři v plánu vydat demo na Steamu. S vydáním celé hry pak zatím cílí na přelom let 2025 a 2026. K dispozici budou i české titulky. Pokud vás Two Realms: Whispers from the Rift zaujalo, můžete si ho už nyní na Steamu přidat do seznamu přání.
Excavation of Hob’s Barrow z toho jde cítit opravdu hodně.
Zarazila mě informace, že je titul ve vývoji od začátku letošního roku. Vzhledem k tomu, kolik obsahu už lze vidět v traileru by mě zajímalo, zda je grafika, potažmo pixel art, generován pomocí AI. Těžko uvěřit, že by tohle někdo stihl udělat poctivě ručně za 4 měsíce.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Zarazila mě informace, že je titul ve vývoji od začátku letošního roku. Vzhledem k tomu, kolik obsahu už lze vidět v traileru by mě zajímalo, zda je grafika, potažmo pixel art, generován pomocí AI. Těžko uvěřit, že by tohle někdo stihl udělat poctivě ručně za 4 měsíce.
Grafika je opravdu poctivě ručně kreslená, včetně animací
Asi Tomáš bude muset vytvořit nějaký timelapse, aby to bylo ještě zřejmější, že rozhodně o žádné AI nejde!