array(57) {
["_edit_lock"]=>
array(1) {
[0]=>
string(12) "1738242462:3"
}
["_edit_last"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "3"
}
["_thumbnail_id"]=>
array(1) {
[0]=>
string(6) "221962"
}
["onesignal_meta_box_present"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["onesignal_send_notification"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["onesignal_modify_title_and_content"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["onesignal_notification_custom_heading"]=>
array(1) {
[0]=>
NULL
}
["onesignal_notification_custom_content"]=>
array(1) {
[0]=>
NULL
}
["nadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_nadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b768e4aaf081"
}
["podnadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(106) "Velká část vývojářů se přesouvá na jiné pozice v EA. Ve studiu dochází kvůli hře ke změnám"
}
["_podnadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b768e50af082"
}
["alternativni_vypis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_alternativni_vypis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5c87e33428d16"
}
["youtube"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_youtube"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b88296e59a70"
}
["sipka"]=>
array(1) {
[0]=>
string(6) "yellow"
}
["_sipka"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b8ef4780759d"
}
["seznam_rss"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "0"
}
["_seznam_rss"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5e00ae3f6f092"
}
["karta"]=>
array(1) {
[0]=>
string(5) "66853"
}
["_karta"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76921533353"
}
["recenzovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_recenzovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76931623120"
}
["skore"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_skore"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b7698f3f97ee"
}
["testovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_testovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b852d98f5dc9"
}
["plusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_plusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76966215002"
}
["minusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_minusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76968715004"
}
["hodnoceni"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_hodnoceni"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76987c0f80b"
}
["galerie"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_galerie"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76944bc8b60"
}
["galerie2"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_galerie2"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b88191610d51"
}
["galerie3"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_galerie3"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b88192210d52"
}
["boxy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_boxy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b853d1b80254"
}
["_pageview_20250130"]=>
array(1) {
[0]=>
string(3) "558"
}
["response_body"]=>
array(1) {
[0]=>
string(337) "{"id":"57a2eae6-5cef-4e9f-9c07-a52c092f0911","external_id":"c6d36232-20f2-4484-0b9f-b2efbcaa84db","warnings":["You must configure iOS notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to iOS users.","You must configure Android notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to Android users."]}"
}
["status"]=>
array(1) {
[0]=>
string(3) "200"
}
["_pageview_20250131"]=>
array(1) {
[0]=>
string(3) "393"
}
["_pageview_20250201"]=>
array(1) {
[0]=>
string(2) "44"
}
["_pageview_20250202"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "5"
}
["_pageview_20250203"]=>
array(1) {
[0]=>
string(2) "12"
}
["_pageview_20250204"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "1"
}
["_pageview_20250205"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "1"
}
["_pageview_20250206"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "2"
}
["_pageview_20250208"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "1"
}
["_pageview_20250209"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "3"
}
["_pageview_20250210"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "2"
}
["_pageview_20250211"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "1"
}
["_pageview_20250217"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "1"
}
}
Společnost BioWare se tři měsíce po vydání rozloučila s Dragon Age: The Veilguard, aby se mohla mimo jiné věnovat svému dalšímu velkému projektu, novému Mass Effectu. Jeho vývoji se věnuje základní tým studia společně s několika veterány – Michael Gamble, Preston Watamaniuk, Parrish Ley nebo Derek Watts – kteří na další hře v sérii usilovně pracují. Nepodílí se na něm ale všichni tamní vývojáři, jelikož nadcházející fáze vývoje údajně nevyžaduje účast celého studia. Z toho důvodu byli někteří zaměstnanci v rámci další restrukturalizace přesunuti k jiným projektům a týmům.
Studio vydalo novou aktualizaci ohledně BioWare týkající se výhledů do budoucna a dalších kroků. Tím zároveň navazuje na podobnou zprávu ze srpna 2023, jež ovšem souvisela s propouštěním, restrukturalizací a snahou těmito změnami udržet kvalitu a prosperitu. I nyní je snahou učinit studio „agilnější“, jak zaznívalo už v roce 2023. Nynější zpráva alespoň nezní tak negativně, jako ta tehdejší, a restrukturalizace není pro vývojáře natolik závažná. Část zaměstnanců se měla přesunout na stejné či podobné pozice v rámci Electronic Arts, některým nicméně měla vypršet smlouva vážící se ještě k vývoji The Veilguard, jak nad rámec oficiálního příspěvku na blogu dodává magazín IGN. Ten zároveň připomíná, že nedávno studio opustila režisérka Corinne Busche. Společnosti odmítly komentovat, jak vypadá momentální struktura studia a kolik lidí se vývoji nové hry věnuje, podle BioWare však mají správný počet lidí na správných místech.
Nový Mass Effect byl oznámen už v roce 2020 a v současnosti stále není vývoj příliš daleko, tudíž jsme ještě neměli se o hře dozvědět více. V BioWare by však podle všeho neradi opakovali přesuny vývojářů mezi týmy Dragon Age a Mass Effectu, přičemž nyní se mohou soustředit na jeden jediný projekt, tedy Mass Effect, což je změna oproti předchozím letům. „Dnešní novinky znamenají, že se BioWare stane agilnějším a soustředěnějším studiem, které bude vytvářet nezapomenutelné RPG hry. Vážíme si vaší podpory při budování nové budoucnosti BioWare,“ napsal v závěru prohlášení generální manažer Gary McKay. Tak doufejme, že kolem nové hry je skutečně vše v pořádku.