branding
Assassin’s Creed Valhalla, Ubisoft, Uniklé obrázky z nového Assassina jsou skoro jistě podvrh

Uniklé obrázky z nového Assassina jsou skoro jistě podvrh

Některé scény se zcela shodují s bezplatnými assety pro engine Unity

6. 5. 2019
Název: Assassin’s Creed Valhalla Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , , Žánr: Datum vydání: 10. 11. 2020

Před několika hodinami zasáhla fanoušky série Assassin‘s Creed radostná zpráva – bez jakýchkoliv náznaků se z hlubin diskuzního portálu 4chan dostaly na světlo světa první obrázky z chystaného vikinského dílu Assassin‘s Creed, doplněné sadou slibných detailů. Assassin‘s Creed: Ragnarok, jak se má podle úniku od anonymního přispěvatele 4chanu nový díl jmenovat, se bude rozprostírat na ploše Velké Británie, Dánska, Švédska, Norska a Finska. Hrát budeme za přítele obávaného vikinského hrdiny Ragnara Lodbroka. Vrátí se kooperace. Nebudou chybět RPG mechanismy ani lodě. A všechno tohle prý vzniká v montrealské pobočce Ubisoftu za přispění týmu v bulharské Sofii. Až na to, že to s největší pravděpodobností není pravda…

I kdybychom totiž přistoupili na to, že plocha nového Assassin‘s Creed bude asi osmkrát větší než v případě mamutího Odyssey nebo že by vývojáři byli opravdu ochotní zcela vyškrtnout navigaci a nutili hráče do přirozeného průzkumu, pořád tu jsou obrázky. A ty – jak sami určitě uznáte – působí podezřele už na první pohled, vzhledem k tomu, že mají místo Assassina blízko k nějaké modifikaci pro Mount & Blade. Není totiž pravděpodobné, že by prototyp vznikal záměrně s takovou grafikou, která by stála proti principům a kvalitě Ubisoftu, aby pak vývojáři museli z ošklivé hry dělat o poznání hezčí. Není rovněž pravděpodobné, že by se zcela vytratil výtvarný styl série, který z obrázků jednoduše zkrátka nedýchá. A už vůbec nejsme ochotní uvěřit, že by profesionálové z Ubisoftu používali bezplatné assety pro uživatele enginu Unity.

Pokud se totiž podíváte na třetí screenshot, na němž postava přechází most, a porovnáte ho s obrázky nebo videem z balíčku The Blacksmith: Enviroments pro Unity, uvidíte totožnou scénu včetně detailů vedle mostu i budov za ním. Stejný plot po levé ruce, odpovídající stavení v pozadí, identická prkna na mostě… Jinými slovy – dobrý pokus, ale chtělo by se to více snažit. Je totiž nad slunce jisté, že pokud někdo chce napálit půlku internetu, musí si s tím dát větší práci. A určitě znovu uznáte, že při takovém „úniku“ stačí jedna jediná doložitelná pochybnost a důvěryhodnost zbylých částí je zcela podryta.

Jediné, co tedy můžeme i nadále považovat za pravděpodobné, jsou informace Jasona Schreiera, jenž ve svém článku na Kotaku komentoval plakáty, kterých si všimli hráči v The Division 2. Severský bůh, třímající v ruce předmět, nápadně připomínající jablko Edenu, je podle Schreiera a jeho zdrojů přímým odkazem na vikinské pokračování ságy Assassin‘s Creed, na jakékoliv další detaily si ale musíme opravdu počkat.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru