Magazín Insider Gaming opět přináší další informace o dění ve společnosti Ubisoft. Tom Henderson napsal, že chystaná akce známá jako Project Q byla zrušena. Přitom se měla teprve chystat na sérii větších veřejných testů. Není přitom úplně jasné, zda šlo o jeden z projektů, o nichž Ubisoft minulý týden prohlásil, že jejich vývoj zrušil. Mělo se jednat o arénovou akci, kterou vývojáři neoznačovali primárně jako battle royale, ale měla obsahovat nějaké prvky nebo režim inspirovaný tímto fenoménem.
Update: Ubisoft magazínu Eurogamer potvrdil, že zrušil a už nebude déle vyvíjet Project Q. Chce se podle vyjádření soustředit na prioritní projekty, na něž přesměruje své týmy.
Pokračuje původní zpráva: Tým stojící za hrou informoval o zrušení účastníky dosavadních uzavřených testů prostřednictvím Discordu. Poděkoval hráčům za jejich podporu, přijetí, energii a zpětnou vazbu. Na další test už prý nedojde, protože titul není dále ve vývoji. Ještě včera jsme přitom psali, že podle jiné neoficiální zprávy měl být jednu dobu v Ubisoftu ve vývoji minimálně tucet battle royale her. Firma byla podle některých zaměstnanců tímto fenoménem fascinována, ale současně vypovídali v tom smyslu, že vydavatel teď ruší tolik projektů, protože se dříve pustil do her, o které fanoušci ve skutečnosti nestáli. Mělo se to projevit právě během testů. To se však ještě nemluvilo konkrétně o Project Q.
Titul měl vznikat ve studiu Ubisoft Bordeaux a estetikou trochu připomínal Fortnite nebo Overwatch.
Hra byla krátce po únicích oficiálně oznámena teprve loni. Šlo přitom spíš o neformální potvrzení, že skutečně existuje bez dalších podrobností a typické slávy, která takovou chvíli doprovází. Oficiálně jsme měli k dispozici všeho všudy jediný artwrok. Stalo se tak v dubnu a Ubisoft zval hráče i do zmíněných playtestů. Autoři trvali na tom, že nejde o battle ryoale, ale hru s různými PvP módy a jediným cílem – zábavou. Hra také neměla spoléhat na žádnou formu NFT. Nějaké materiály ze hry ale unikly neoficiální cestou ještě předtím, než se k ní Ubisoft přihlásil a potvrdil její existenci.
Titul měl vznikat ve studiu Ubisoft Bordeaux a estetikou trochu připomínal Fortnite nebo Overwatch. Projekt měl být stále relativně na začátku. Znali jsme dva režimy, které byly dostupné v uzavřených testech – Showdown a Battle Zone. První byl variací na battle royale se čtyřmi týmy po dvou hráčích. Ve druhém režimu dva týmy po čtyřech hráčích bojovaly o nadvládu nad určitým územím, které se snažily udržet pod svou kontrolou co možná nejdéle. Hra obsahovala originální hrdiny, schopnosti i zbraně.
Ubisoft jen od července loňského oznámil zrušení sedmi různých her. Byly mezi nimi neoznámen projekty, ale také tituly Ghost Recon Frontline nebo Splinter Cell VR.
Více podrobností o Project Q najdete v našich starších článcích.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.