Jedním z prvních velkých letošních titulů byl návrat série Prince of Persia od Ubisoftu v podobě Prince of Persia: The Lost Crown, který se však vydal trochu jiným směrem než předcházející díly série a vsadil na metroidvanii. Hra sbírala pochvalné recenze – včetně té naší – a dalo by se říct, že po pozdějších nezdarech během roku má Ubisoft za letošek alespoň jeden opravdu pozitivně hodnocený titul. Dobrá hodnocení, ba dokonce pomýšlení na možnost uspět v některé z kategorií na The Game Awards, ovšem ještě neznamenají, že byl naplněn prodejní potenciál a představy samotného Ubisoftu. A přesně na to došlo dle francouzského novináře Gautoze, jenž se o zákulisní informace podělil ve svém pořadu Origami na YouTube. O překlad z francouzštiny do angličtiny a shrnutí toho nejzákladnějšího se pak postarali uživatelé na fóru ResetEra. Tím hlavním je zatím neoficiální zpráva, že tým pracující na The Lost Crown ve studiu Ubisoft Montpellier již neexistuje a že bylo zamítnuto i týmem navrhované pokračování.
J’ai entendu ou lu „la meilleure prod‘ de ma vie“ trois ou quatre fois en un week-end à propos du développement de PoP The Lost Crown. Tour à tour espoir d’une autre manière de créer et zone de réhabilitation pour gens crâmés par BGE2, l’équipe a été dissoute par Ubisoft. https://t.co/FFz9cfm4xj
Gautoz je označován za důvěryhodný zdroj, přičemž informace mají pocházet hned od několika zaměstnanců Ubisoft Montpellier. Nehledě na to se snaží další podrobnosti zjistit i známý insider Tom Henderson, který však zprávu citoval s tím, že by takovou skutečností vůbec nebyl překvapen. Vývojáři měli přitom práci na The Lost Crown označoval jako nejlepší projekt ve svém životě, dokonce mělo jít o maják naděje pro vyhořelé vývojáře pracující ve stejném studiu na Beyond Good & Evil 2. Interně ovšem mělo být o osudu hry, týmu i pokračování rozhodnuto už pár týdnů po vydání a už na jaře bylo jasné, že pro The Lost Crown vše skončí s vydáním DLC a kosmetických doplňků, jelikož nebyla splněna očekávání.
Navzdory tomu se někteří vývojáři údajně pokusili zabojovat a přišli s návrhem na pokračování, které však nebylo schváleno. Dalším zdůvodněním bylo poněkud paradoxně tvrzení, že by vydání pokračování později kanibalizovalo dlouhodobé prodeje první hry. Kromě toho byla snaha ještě o schválení dalšího rozšíření, ale ani to nakonec nevyšlo, jelikož Ubisoft potřeboval vývojáře u jiných projektů, což mělo dle Gautozových zdrojů vést k rozpuštění týmu. Zatím nebylo vydáno žádné oficiální vyjádření, ani se neozval jiný zdroj či někdo z vývojářů. Ovšem je pravdou, že u Ubisoftu by tento postup asi mnoho lidí nepřekvapil.
Pozitívne recenzie od kritikov, pozitívne prijatie od väčšiny hráčov. Konečne po rokoch nový PoP a za mňa aj dosť dobrý Princ. A nič z toho, lebo sa to vraj slabo predávalo. Podobné ako s Fenyx Rising.
Fakt super, milý Ubisoft. To málo hier, čo sa vám podarí, zrušíte. Tie blbosti, čo sú rok čo rok to isté, tie pokračujú ďalej. Presne opačne. A tak ste aj dopadli.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Fakt super, milý Ubisoft. To málo hier, čo sa vám podarí, zrušíte. Tie blbosti, čo sú rok čo rok to isté, tie pokračujú ďalej. Presne opačne. A tak ste aj dopadli.