branding
Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint, Ubisoft, Ubisoft ještě nad Breakpointem hůl neláme

Ubisoft ještě nad Breakpointem hůl neláme

Ztrápený Ghost Recon se dočká rozsáhlých oprav. Dotknout se mají také mikrotransakcí

29. 10. 2019
Název: Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 4. 10. 2019

Závěr minulého týdne přinesl odklad vydání tří očekávaných her od Ubisoftu. Jmenovitě se změny dotkly Watch Dogs Legion, Rainbow Six Quarantine a Gods & Monsters, přičemž zajímavější než samotný posun do roku 2020 byl důvod, který k tomu Ubisoft přiměl. Rozhodujícím faktorem byl totiž podle šéfa společnosti neúspěch The Division 2 a hlavně Ghost Recon Breakpoint, o kterém Yves Guillemot otevřeně prohlásil, že se nepovedl a neuspěl, což částečně potvrzuje i naše recenze. Naznačil také, že se do budoucna změní procesy uvnitř jednotlivých studií, aby už podobné přešlapy nevznikaly a všechny hry, pod které se Ubisoft podepíše, dostály očekávání. Neznamená to ale, že by po zveřejnění finančních výsledků za uplynulé čtvrtletí a odsouzením Breakpointu něco končilo. Naopak, vývojáři se nadechli k dalším razantním krokům a slibují, že nejnovější díl opraví prostřednictvím dvou velkých updatů, které vyjdou v průběhu listopadu. S koncem roku pak do hry přibude nový obsah v podobě raidů, nejrůznějších eventů a hra v roce 2020 vstoupí do své druhé sezóny, v Ubisoftu nazvané jednoduše „druhá epizoda“.

Breakpoint trpí křečovitou snahou, naroubovat na akční a stále poměrně taktickou záležitost prvky looter shooterů.

„Od vydání Tom Clancy‘s Ghost Recon Breakpoint jsme se vám snažili naslouchat. Pročítali jsme konverzace a s některými členy komunity se potkali osobně, abychom naší hru probrali,“ píší vývojáři v novém blogu. Děkují tak hráčům, kteří u hry zůstali a přiznávají, že uplynulé týdny byly složitější, než si v Ubisoftu představovali. Naráží tím především na problémy spojené s mikrotransakcemi, kdy si bylo možné za reálné peníze pořídit věci, které přímo ovlivňovaly hratelnost, tedy zbraně, případně jejich rozšíření. To není u stříleček příliš obvyklé a vývojáři jiných her často umožňují kupovat pouze kosmetické záležitosti – typicky skiny – aby se vyhnuli nařčení, že je jejich titul pay-to-win. Breakpoint nicméně trpí i na křečovitou snahu, naroubovat na akční (a kdysi vážně poměrně taktickou) záležitost prvky looter shooterů a v kombinaci s všeobecnými bugy bylo na velký problém zaděláno.

Vývojáři budou i nadále sledovat, jak hráči změny přijali, případně co dalšího se jim ve hře nezamlouvá a ke konci listopadu vydají další větší update, který bude reakci komunity reflektovat.

Převážná část z toho by už ale v průběhu listopadu neměla platit, když se vývojáři z pařížské pobočky Ubisoftu zavazují k tomu, že upraví ekonomiku hry, byť neuvádí žádné konkrétní plány. Otevřeněji mluví o technickém stavu hry, který se snažili vylepšit už velkým updatem na verzi 1.0.2 a navážou na něj v polovině listopadu s úpravou chování dronů, měnění režimu střelby, notifikací o splněných misích, chování umělé inteligence nebo vizuální kolize zaměřovačů a nočního vidění. Vývojáři pak budou i nadále sledovat, jak hráči změny přijali, případně co dalšího se jim ve hře nezamlouvá a ke konci listopadu vydají další větší update, který bude reakci komunity reflektovat. Co se týče nového obsahu, tam Ubisoft slibuje podporu rozprostřenou na ploše několika let a naznačuje, že se hráči v prosinci dočkají prvního Raidu pojmenovaného Titan i speciální akce navázané na film Terminátor: Temný osud.

Asi nejzáhadněji pak vývojáři popisují změny na poli příběhových či herních voleb, které byly podle nich přímou součástí DNA série Ghost Recon a chtějí je ve větší míře dostat i do Breakpointu. „S přihlédnutím ke zpětné vazbě, kterou jsme obdrželi od komunity, pracujeme na radikálnější a poutavější verzi Ghost Recon Breakpoint. Chtěli bychom vám dát možnost, abyste si zážitek upravili podle svého, a to prostřednictvím voleb,“ říká Ubisoft konkrétně. Je ale údajně příliš brzy na to, mluvit o detailech, dokud na nich budou vývojáři pracovat a proto slibují, že se k nim dostanou později.

Nahlásit chybu v článku

3

Napsat komentář

Další články
Nahoru